Gjest Brownies Skrevet 13. november 2005 #1 Del Skrevet 13. november 2005 Singel i 5 mnd nå..Sikkert ikke så jækla lenge vil noen si men for en tøff tid det faktisk har vært! Og først nå begynner jeg å se positive ting med det å være singel og det er så deilig å oppdage de tinga Det er jo gøy å flørte! Det er gøy med date! Og jeg slipper å være avhengig av en annen person og ta hensyn... Men jeg har søren meg gjort mye for å komme dit jeg er nå! Så til alle dere single som synes at singellivet suger; Kom dere opp og ut av godstolen og flørt som dere aldri før har gjort! Det hjelper faktisk! Men ikke bli alt for " løs" da.. Aner ikke helt vitsen med dette innlegget men det er så deilig å endelig begynne å finne seg til rette som singel Derfor måtte jeg bare få det ut Hei og hopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #2 Del Skrevet 13. november 2005 Så flott innlegg! Veldig enig i det du sier, men ikke fullt så flink til å ta tak i ting jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 13. november 2005 #3 Del Skrevet 13. november 2005 Fint for deg! Nå skal jeg ha sex, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #4 Del Skrevet 13. november 2005 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå