AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Hei, Er invitert på et arrangement der jeg tror en eks skal være. Det er tre måneder siden det ble slutt og jeg har hatt en del sorg i ettertid. Jeg har ikke tatt kontakt i ettertid og ikke han heller. Nå er det en venn som gjerne vil jeg skal bli med på dette arrangementet, men sannsynligheten er stor for at han er der. Jeg har helst ikke lyst å dra for å skåne meg selv. Jeg er redd for å se han med annen, at det blir merkelig stemning, redd for å bli lei meg igjen, at det blir kleint, at jeg må vise en fasade. Har jeg lov til å gi faen i å dra? Jeg vet dette er den lette utvei ut, men jeg har tatt et aktivt valg om å gå videre og ikke ha noe mer kontakt. Føler meg litt dum som «lar han bestemme hvor jeg går», samtidig så «vil jeg ikke vekke til liv enda mer sorg ved å se han» TS Anonymkode: ec20b...f34 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Dra med hevet hodet, og vis at du er bedre enn han og har kommet deg videre 😁👌 Anonymkode: faf81...8bc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Er invitert på et arrangement der jeg tror en eks skal være. Det er tre måneder siden det ble slutt og jeg har hatt en del sorg i ettertid. Jeg har ikke tatt kontakt i ettertid og ikke han heller. Nå er det en venn som gjerne vil jeg skal bli med på dette arrangementet, men sannsynligheten er stor for at han er der. Jeg har helst ikke lyst å dra for å skåne meg selv. Jeg er redd for å se han med annen, at det blir merkelig stemning, redd for å bli lei meg igjen, at det blir kleint, at jeg må vise en fasade. Har jeg lov til å gi faen i å dra? Jeg vet dette er den lette utvei ut, men jeg har tatt et aktivt valg om å gå videre og ikke ha noe mer kontakt. Føler meg litt dum som «lar han bestemme hvor jeg går», samtidig så «vil jeg ikke vekke til liv enda mer sorg ved å se han» TS Anonymkode: ec20b...f34 Tenker det beste for deg er å ikke dra. Du skal ikke møte opp der for å "vise at du har det bedre uten han", du skal la være å dra for å "få det bedre med deg selv" Anonymkode: 4640d...e64 7 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Ikke gå. Du trenger mer tid. Vær god mot deg selv. Ikke press deg fordi fornuften kanskje sier du burde. Anonymkode: 299c1...ae6 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Ikke dra. Tenk på deg selv og eventuelt på ham, begge har en hyggeligere kveld uten å møtes. Vennen tenker mest på seg selv når han absolutt vil ha deg med, dét kan du gjøre også. Si NEI. Anonymkode: d239a...30d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 Nei da bare ikke møtt opp slipper du alt det følgelsen rotte Anonymkode: cde14...495 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 Ikke dra hvis det ikke er HELT nødvendig. Vent til du føler deg bedre ❤️ Anonymkode: 37c30...e0f 1
Scoops Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 Ikke dra, er bare dumt å vekke sorgen opp igjen ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 Tenk på om du drar og du møter på han, alle tankene du vil få i ettertid… «Hvorfor hilste han?», «Hvorfor hilste han ikke?» «Det føltes som om han så på meg? Gjorde han det? Hvorfor gjorde han det?». og mulighetene for at du vil gå og speide etter han hele kvelden, bare for å få vite om han er der eller ikke, hvem han er sammen med og prater med. Det er i hvert fall slike ting jeg ville ha tenkt og følt på om jeg hadde vært i en slik situasjon 😊 Men om du klarer å være der med en innstilling om at du har det sååå mye bedre nå, vise han at du kan kose deg uten han også, så hadde jeg reist 😊 Anonymkode: a8248...f96 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 Jeg hadde ikke dratt for å spare meg selv for mer dritt og sårende ting. Senere når du er helt over han så blir det der ikke noe problem om dere møtes på fest. Anonymkode: c9075...12f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå