AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Hvilke liker du? Og hvor mange % kakao er det? Anonymkode: df353...b86
Butter Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Jeg er veldig glad i coop sine, både Anglmark og coop kokesjokolade. Synes Anglmark er rund på smak selv med 70 % sml andre 70 % sjokolader. Kokesjokoladen synes jeg har et hint av moccasmak selvom det ikke er mocca sjokolade. Er ikke nødvendigvis de aller beste på markedet, men liker de bedre enn freia premium og er relativt rimelige.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Hvilke har minst sukker? Anonymkode: 8dc2e...93f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Butter skrev (5 timer siden): Jeg er veldig glad i coop sine, både Anglmark og coop kokesjokolade. Synes Anglmark er rund på smak selv med 70 % sml andre 70 % sjokolader. Kokesjokoladen synes jeg har et hint av moccasmak selvom det ikke er mocca sjokolade. Er ikke nødvendigvis de aller beste på markedet, men liker de bedre enn freia premium og er relativt rimelige. Signerer Coop sin kokesjokolade. Den er ikke sånn bitter som andre kokesjokolader er Anonymkode: a94e3...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå