AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Ja da tenker jeg på i en ikke-seksuell setting. Flere venninner sier de ikke gidder ha på truse under lange kjoler og skjørt og at det bare er godt med lufting. Leser det ofte her inne også at mange velger det. Jeg kunne også godt tenke meg det, men jeg føler det ubehagelig siden det etter en stund blir litt utflod. Noen ganger føler jeg for å gå på badet og gå over med en våtserviett. Har man da et problem med utflod? Jeg vet det er stor forskjell fra person til person hvor mye utflod man har. Men på en vanlig dag langt unna menstruasjon og eggløsning, bør man da fint kjenne seg tørr der nede og ikke plages med utflod? Anonymkode: dbb51...945
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Jeg får alltid utflod i trusa, og det er helt normalt, men ville ikke gått uten truse fordi da føler jeg at det som kommer i trusa hadde komt mellom lårene istedenfor, og nei takk. Kan se for meg at om det blir skikkelig luftet ut så vil man jo på en måte lufte vekk utfloden (???) da, men ville ikke risket det Anonymkode: 9000a...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Jeg tror ikke jeg kunne gått uten truse nei, ikke uten en tampong eller noe... Og det ville jo ikke vært spesielt heldig, så da dropper jeg det. Har ikke mye, men litt utflod. Anonymkode: 704ad...5e6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Da tar jeg eller på meg en truse med pustende stoff, om jeg føler det trengs luft der nede Det er helt vanlig at det kan bli litt klissklass mellom lårene om man ikke har på truse. Det er vell en risk hver enkelt får ta. Noen har mer utflod, andre mindre. Min største frykt hadde vært om jeg satt, og noe hadde kommet på kjolen… Anonymkode: 1d417...e46
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Jeg synes det høres merkelig ut å ikke gå med truse en hel dag. Kunne sikkert gjort som en seksuell greie for å overraske en partner, men hver gang jeg går med kjole synes jeg det blir litt mye. Men leser jo om de som går uten truse under tights også så. For min del er det ikke nødvendigvis kun på grunn av utflod, men også på grunn av egen komfort. Jeg kan ikke helt se for meg at man er helt tørr hele dagen og hvis man sitter lenge så er vel sjansen stor for at det kan bli flekk. Jeg ville ikke ha gjort det siden jeg hadde vært redd for at det ble flekk på kjolen og på setet på en stol/sofa. Anonymkode: dd469...ac4 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 Nei, da blir jeg svett og det lukter svette fortere enn resten av kroppen, med unntak av armhulene, så det liker jeg ikke. Anonymkode: 50460...5d1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 Jeg kan heller ikke gjøre det. Har prøvd hjemme, etter teorien om at det tørker i luften. Det gjør det ikke. Det kommer ut uansett. Om jeg står, kan det til slutt renne ned på låret. Sitter jeg, kommer det på kjolen. Mulig det er bedre med en menskopp, siden det ikke er så positivt med tampong uten mens? Koppen vil jo ikke fange opp det som produseres rundt den, bare over, men det er kanskje nok? Vet ikke hvor mye av utfloden som kommer fra livmoren og hvor mye som produseres i skjeden. Skal teste meg frem, for jeg har lyst til å kunne gjøre det. Det er deilig, og føles litt forbudt og seksuelt. Anonymkode: 78734...e52
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #8 Skrevet 16. juni 2022 Nei, jeg vil ikke si man har unormalt mye utflod om man ikke er bekvem med å gå truseløs. Anonymkode: 017c3...54f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå