Gå til innhold

Kresen kjæreste ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser i ettertid at jeg var litt uklar her. Etter dette med stek og før dette med næringsrik skulle det ha vært et avsnitt. De hadde ikke så mye med hverandre å gjøre.

Og når det gjelder stek så var jeg litt bastant, jeg spiser litt, for syns skyld, men jeg koser meg mer med potetene og sausen. Og grunnen til at jeg spiser denne steken er av hensyn til de jeg er i selskap til.

Plutselig ble jeg veldig vanskelig, men det er faktisk ikke slik omverdenen oppfatter meg. Jeg spiser det jeg får servert og holder som regel kjeft. Listen jeg laget var ment som en slik gjør jeg, men ikke ute når det blir uhøflig.

Selv om jeg har vært i selskap og fått stek hvor jeg bare har klart å spist en bit av steken. Men da spiser jeg mer av det andre så det merkes ikke så godt. DEt går alltid an å unnskylde seg med at magen ikke tå¨ler så mye kjøtt

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ligger unna pølser og halvfabrikata som karbonader og kjøttdeig.

jeg er kresen og sambo spiser "alt".

nå er jeg heldig, og har tilgang på hjemmeslakt av både rein og sau,rype m.m og får kjøpt fiskefilet og selkjøtt billig. kjøttet på rema er det lenge siden jeg har smakt, så det skal jeg ikke uttale meg om. kjøper økologisk der det er mulig, og prøver å holde meg til sesongens grønnsaker.

synes egentlig mye av det vi blir tilbudt i butikken er litt dårlig i forhold til ferskhet og kvalitet.

Skrevet

Chica: Hvis ikke Fruenge spiser det hun ramser opp, synes du virkelig det er vanskelig å forestille seg hva hun da spiser????? Det finnes da 1000-vis av matvarer man kan spise som ikke står på hennes liste.

I likhet med Fruenge spiser jeg sjelden eller aldri halvfabrikata eller ferdigmat, hermetiserte (med noen FÅ unntak) og frosne grønnsaker o.s.v. Og jeg har er meget variert og godt kosthold (om jeg skal si det selv ;-))

Jeg IKKE "fin på det", men foretrekker mat som er laget fra bunnen av med skikkelige råvarer fordi det rett og slett smaker bedre og er mer næringsrikt.

Bortsett fra at jeg styrer unna de tingene jeg nevner overfor så langt det går, så både spiser og liker jeg absolutt ALT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...