Gå til innhold

Han avviser at han har en fetsij

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd sammen en fin mann i et par år. Vi traff hverandre da vi begynte å jobbe og alt er egentlig fint. Det er bare noe som har dukket opp nå som er litt - rart. 

To ganger har det skjedd at vi er blitt sett av andre mens vi har hatt sex. En gang i påskeferien, da jeg ga ham BJ ved bassenget, mens han må ha sett at noen andre kom - uten at han stanset meg. Den andre gangen på løpetur i skogen, da vi skulle ha en kjappis, mens han bare fortsatte selv om noen kom forbi, nokså nære.

Han er flott, snill og alt mulig, og jeg kan jo ikke si at jeg føler med "misbrukt". Det var jo sexy også, på en sær måte. Men jeg skulle ønske at han kunne si det, hvis han hadde en greie på sånt. Men han sier nei, og avviser/ler det bort. Jeg kan jo ikke mase om det heller, det kan jo bare ha vært tilfeldig, at han var kåt og ikke ville miste utløsningene og sånn.

Anonymkode: f49fc...52f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selv om han ikke brydde seg da det skjedde, så betyr jo ikke det at han har en greie for det? Det finmes mellomting mellom ekshibisjonisme og å løpe for å gjemme seg.

Anonymkode: 8283e...0dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om alt som har skjedd i mens jeg har hatt sex skulle vært en fetisj, hadde listen blitt lang.

Anonymkode: ec590...d00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste tenner litt ekstra ved å bli sett. Du føler deg kåtere, og partneren blir enda mer sexy. Dette gjør at frykten for å få kjeft ignoreres. Dette er naturlig lyst. Gled deg til framtiden.

Anonymkode: 4a5b1...756

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker du?

Synes du det er spennende? Eller avtennende? 

Personlig liker jeg å elske utendørs, men ikke å bli oppdaget. Tror ikke vi er blitt det enda. Og jeg tenker at det er greit å ta hensyn til andre. Jeg er nemlig ikke sikker på hvordan jeg selv ville reagert hvis jeg og familien snublet over et elskende par i skogen. 😳

Jeg tenker at det ikke har så mye å si om man kaller det en fetisj eller ei. Det er jo ikke sikkert han har innrømmer noe over for seg selv enda. Men neste gang dere vurderer en kjappis på joggetur, kan du jo foreslå at dere går litt lengre vekk fra stien enn forrige gang slik at dere ikke blir oppdaget.

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt sugd mange ganger i skogen, busskuret, på tog også videre mens noen har gått forbi, men tenner ikke på at noen ser oss. Men en blowjob er for deilig til å stoppe... De har jo alt sett det, eller om jeg drar opp joggebuksa og hun/ han reiser seg og jeg har full teltstang i buksa er man uansett avslørt. Og ja, jeg lar en kompis suge meg. Han elsker å suge, jeg elsker å bli sugd.  

Anonymkode: 106d5...03c

Gjest Drigo
Skrevet (endret)

Vi liker å elske ute, men aldri for å bli sett (vi forhandler litt om sikkerhetsmarginer). Allikevel ligger spenningen i å kunne fullføre «oppdraget» i ukjente omgivelser, med viss kalkulert risiko. Om jeg kom i fasen «no return», så vet jeg ikke helt hva som ville ha skjedd. Hun (fruen) har iallfall ikke godtatt at jeg hadde en ordinær fetisj på å ville bli oppdaget når vi elsket ute i det fri.

Har opplevd å bli sett en gang, men det var i en sommerleilighet hvor naboen strakte seg ut over sin veranda for å se oss gjennom et speil som hang på rommet vårt. Jeg valgte å fortsette, da jeg så fjeset hans forsvant ut av speilet. Kona fikk vite om det etterpå…🫣

Endret av Drigo
Skrevet

Man kan tenne på en setting uten å vite nøyaktig hva i settingen man tenner på. Så når du setter ord på fetisjen, så blir det "feil". Han tente på at settingen at han ble sett, men det betyr ikke at han ville ønsket en BJ på en teaterscene med fullsatt sal, så det blir kanskje for enkelt å kalle det at han "vil bli sett på". 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er det minste rart at han ikke ønsker å «innrømme» at han er blotter. Svært få ønsker å bli sett på som seksuelt pervers.

Anonymkode: e52d7...a5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...