Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber med utagerende brukere, og skal vel da egentlig egentlig få andre arbeidsoppgaver mens jeg er gravid. Når ville dere fortalt sjefen om graviditeten? Et annet problem da, er at jeg har en liten fast stilling (jobber mest på tilkalling) og kan se for meg at jeg ikke blir tilkalt like mye som gravid. Mister en god del inntekt, og får ikke tjent opp like mye foreldrepenger. Burde jeg se etter en annen jobb asap? 

Anonymkode: 893e1...e09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fortalte min sjef noen dager etter jeg fant ut av det selv, til tross for en litt annen situasjon. 

Når det gjelder å se etter en annen jobb, så er vel det noe du kan begynne med? Det er jo ikke sikkert du får noe, men verdt forsøket om du klarer å øke inntekten din litt. 

Anonymkode: e1c6a...da8

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg søkt alle jobber jeg kan med en gang, mye bedre å ha en fast prosentstilling enn tilkalling. 

Søk på sykehjem, helsehus, institusjoner over alt. Det trenges mennesker i arbeid i omsorgssektoren. Jeg ville fortalt sjefen det så fort som mulig egentlig, så sant du er over 12 uker 🙂. Mye kan skje og du kan bli dårlig, få kroppslige plager o.l - og det kan være situasjoner du helst skal være foruten, så det burde være en selvfølge at sjefen får vite dette så fort som mulig. Hvis et eventuelt tilfelle skulle skjedd og det ble en forsikringssak så hadde det vært best om du hadde fortalt sjefen om graviditet. 

Anonymkode: 2b3b3...e9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...