AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Jeg har aldri hatt problem med søvn, alltid sovnet fort og sovet godt. Etter at jeg ble satt på 20mg Fontex for en måneds tid siden har dette endret seg, føler at jeg er mer urolig i kroppen og når jeg legger meg på kvelden må jeg konsentrere meg veldig for å roe ned hodet for å få sove. Ligger ofte lenge før jeg sovner, og har også begynt å våkne tidligere. Jeg har ikke nevnt det for legen min enda, ettersom jeg er litt redd for at hun skal ta meg av fontexen ettersom den har hatt svært god virkning for andre ting. Jeg er også lite lysten på å bli satt på innsovningsmedisin for jeg har vært så glad for å ha et godt søvnmønster tidligere og vil egentlig bare tilbake til den naturlige søvnen min. Noen med erfaringer? Jeg har lest at for dem som stresser med at det er vanskeligere å få orgasme, blir det sagt at det stabiliseres ofte etter 6-8 uker, gjelder det for søvn også? Har noen erfaringer med å bruke feks innsovningsmedisin og så etterhvert avslutte både dét og Fontex, gikk søvnmønsteret tilbake til vanlig? Takker for svar! Anonymkode: 12fb1...7fb
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Jeg hadde det slik noen uker før det ble normalt igjen💛 Det er vanlig. Lykke til😊 Anonymkode: 08099...0f7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Ingen medisin er verdt å ofre søvnen sin for. Hilsen en med insomni. Det å ikke få sove ødelegger like mye som det beste annet. Lite/dårlig søvn gjør at man ikke får renset hjernen, det går ut over sultfølelsen, hormonnivåene i kroppen fuckes opp, man blir depressiv og får angst av lite søvn, man blir mentalt satt tilbake fordi man mister hjernefunksjon. Please, dersom du har hatt god søvn, ikke ødelegg det. 😭😭😭 Anonymkode: 5b000...3c7
Caroline1986 Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Endret 16. juni 2022 av Caroline1986 Feil tråd
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen medisin er verdt å ofre søvnen sin for. Hilsen en med insomni. Det å ikke få sove ødelegger like mye som det beste annet. Lite/dårlig søvn gjør at man ikke får renset hjernen, det går ut over sultfølelsen, hormonnivåene i kroppen fuckes opp, man blir depressiv og får angst av lite søvn, man blir mentalt satt tilbake fordi man mister hjernefunksjon. Please, dersom du har hatt god søvn, ikke ødelegg det. 😭😭😭 Anonymkode: 5b000...3c7 Takk for omsorg og omtanke, grunnen til at jeg ble satt på antidepressiva er depresjon og mange dårlige tanker som fontexen heldigvis har hjulpet mot, det er derfor jeg har avventet å nevnt det for lege med et håp om at det skal gå seg til. Noe det kan se ut som at det vil gjøre, mtp svarene jeg har sett andre har fått når de har luftet bekymring rundt det med orgasmeevne også. Jeg håper det går seg til ila sommeren. Insomni høres helt jævlig ut, håper du finner noe som hjelper♥️ Anonymkode: 12fb1...7fb
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde det slik noen uker før det ble normalt igjen💛 Det er vanlig. Lykke til😊 Anonymkode: 08099...0f7 Tusen takk for det, betryggende å høre!😊💛 Anonymkode: 12fb1...7fb
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 Veldig viktig at du tar den om morgenen. Når det gjelder søvn. Anonymkode: 2acc9...957
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #8 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Veldig viktig at du tar den om morgenen. Når det gjelder søvn. Anonymkode: 2acc9...957 Åjaaaa makes sense! Takk! Anonymkode: 12fb1...7fb
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Åjaaaa makes sense! Takk! Anonymkode: 12fb1...7fb Bare hyggelig 😊 Anonymkode: 2acc9...957
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #11 Skrevet 18. juni 2022 Marye skrev (21 timer siden): Mistet søvn og ble manisk og innlagt Men da har du vel en tilleggsdiagnose? Anonymkode: 12fb1...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå