AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Jeg har eksem på hendene som kommer og går. Vanlig hydrokortison hjelper noe, men det tar tid og føles ikke veldig effektivt. Hvis jeg bestiller time når eksemet dukker opp, så er det gjerne tre uker til legetimen, og så lenge orker jeg ikke gå uten å behandle det selv. Så når jeg da kommer til legetimen, så er det jo ikke så ille. Synes det ikke passer å be om haste/akutt-time for noe sånt. Det er jo ikke akutt selv om jeg ikke kan forutse på forhånd når det kommer. Ikke synes eksemet så godt på bilder bestandig heller, jeg har prøvd. Men det er kanskje beste alternativ? Bare bestille en time og ta med bilder for å vise hvordan det er? Noen som har tips? Anonymkode: c8634...381
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Jeg har det samme problemet. Har til tider små kuler på fingerleddene som klør, men de er der aldri når jeg omsider får legetime. Anonymkode: 72392...784
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Ta bilder og så bestiller du time! Da kan du eventuelt avtale med legen at du kan bestille hastetime neste gang det oppstår. Anonymkode: 12d73...f67
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Ja, men det er vanskelig å få fram på bilde desverre. Anonymkode: 72392...784
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Har samme problem, og tar bilder. Selv om eksemet ser verre ut i virkeligheten, enn på bildene. Jeg har og gått til spesialister på Rikshospitalet, og jeg har eksem i ansiktet ca 90% av tiden, men på alle timene så ser jo huden min strålende ut. Kan se ille ut igjen 2 timer etterpå. Er helt merkelig. Anonymkode: 5a041...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå