Gå til innhold

Anbefaling av solskjerming til stue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter solskjerming i stuen. Fire vinduer og to altandører.

Har fått tilbud på måltilpasset plissegardiner, men det sitter langt inne å bruke 20 000 på dette når jeg ser for meg å selge boligen om 3-5 år.

Så er da ute etter noen gode alternativer. Ideelt sett ønsker jeg opp/ned plissegardiner, men vanskelig å finne de på riktig mål (130x160). Eneste jeg har funnet er Leah hos kid, men dårlig utvalg på farger i kombinasjon med synlige tråder inni gardinen gjør at disse ikke frister.

Noen som har noen gode tips til typen plisse jeg ønsker og i riktig mål som ikke koster det samme som måltilpasset?

Alternativt må jeg gå for slike som kun kan trekkes ned, da er der enklere å finne på riktig mål, men da får jeg ikke det jeg ønsker.

Skrevet

Ingen som har noen anbefalinger?

AnonymBruker
Skrevet

Spesialtilpasset er dyrt ja. Er det Luxaflex du har sett på? Eller Solinor? 

Debel kan du få kjøpt ferdig på enkelte butikker. Vet Skeidar og Megaflis har det isåfall. 
Kid har også ferdige. 

Siden det er stue regner jeg med du ikke skal ha helt lystett. Da kan plisse være bra og billigst. De har bare plisse ferdig tilpasset tror jeg. De får du i opp ned. Har sett på på Skeidar. De har en som henger i tråd, og en som festes i snorer. Men for store vinduer ville jeg nok gått for den som henger. Så det er 40% på de nå og. Størrelsene står på de.

Anonymkode: 9813c...a10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...