heiheihaha Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Skal ta brasiliansk voksing for første gang i morgen. Er det noe jeg burde vite eller noe som kan gjøre at det blir litt mindre smertefullt? Og hvor vondt gjør det egt? Og er det noen kremer eller noe jeg må gjøre etterpå for å ikke få kviser, inngrodd hår osv??
Jentegutt Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Det er ikke spesielt vondt, slapp helt av, de er flinke og kan det de gjør.
heiheihaha Skrevet 16. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2022 Just now, Jentegutt said: Det er ikke spesielt vondt, slapp helt av, de er flinke og kan det de gjør. Ååå takk det var fint å høre! Ble litt mindre nervøs nå haha 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Det er jo litt vondt akkurat idet de river av, men det er få sekunder bare. Ta et par Paracet før du drar, det kan hjelpe litt😊 Men dette er noe mange går tilbake til mnd etter mnd, så det er jo bevis nok på at det virkelig er verdt det? Jeg pleier ta på en krem eller olje etterpå som de har satt fram, og deretter bruker jeg bare parfymeri babyolje de neste dagene. Har gjort dette i mange mange år😊 Anonymkode: 5d338...c6e
heiheihaha Skrevet 16. juni 2022 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo litt vondt akkurat idet de river av, men det er få sekunder bare. Ta et par Paracet før du drar, det kan hjelpe litt😊 Men dette er noe mange går tilbake til mnd etter mnd, så det er jo bevis nok på at det virkelig er verdt det? Jeg pleier ta på en krem eller olje etterpå som de har satt fram, og deretter bruker jeg bare parfymeri babyolje de neste dagene. Har gjort dette i mange mange år😊 Anonymkode: 5d338...c6e Tusen takk for svar!!!:)
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 Om du ønsker å være helt hårfri kan jeg anbefale laserbehandling. Det koster ikke mer enn ca ett års voksing, og fjerner de aller fleste hårene permanent 🙂 Anonymkode: b5a37...578
heiheihaha Skrevet 16. juni 2022 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Om du ønsker å være helt hårfri kan jeg anbefale laserbehandling. Det koster ikke mer enn ca ett års voksing, og fjerner de aller fleste hårene permanent 🙂 Anonymkode: b5a37...578 Har vurdert dette, men er det ikke sånn at ikke alle mister hårene helt?
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #8 Skrevet 16. juni 2022 Det går helt fint, er ubehagelig men de er proffe og det går raskt! Lykke til! Anonymkode: 6e048...888
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #9 Skrevet 16. juni 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ta et par Paracet før du drar, det kan hjelpe litt Fungerer bedre med Xylocain gel, som er lokalbedøvende. Paracet vil ikke hjelpe preventivt her Anonymkode: 63aa1...a03 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #10 Skrevet 16. juni 2022 heiheihaha skrev (47 minutter siden): Har vurdert dette, men er det ikke sånn at ikke alle mister hårene helt? Det virker ikke om hårene er grå, blonde eller røde. Jeg er 95% hårfri, veldig enkelt å ta de siste få hårstråene en gang i blant. Anonymkode: b5a37...578
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #11 Skrevet 16. juni 2022 Ja, det gjør vondt første gang. Hvor vondt kommer ann på veldig mye forskjellig som om du er nær mensen og liknende. Derimot er der VELDIG mye bedre gang nummer 2 om du fortsetter å vokse 😊 Anonymkode: de90d...4e9
Jentegutt Skrevet 16. juni 2022 #12 Skrevet 16. juni 2022 heiheihaha skrev (2 timer siden): Ååå takk det var fint å høre! Ble litt mindre nervøs nå haha Så bra ❤️
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 Leggene er mye verre enn underlivet! Anonymkode: a9ccc...afb 1
OxBall Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Leggene er mye verre enn underlivet! Anonymkode: a9ccc...afb Synes at rett over penis er vondest. Vet ikke hvordan det er for kvinner.
Måneskinn Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Leggene er mye verre enn underlivet! Anonymkode: a9ccc...afb Det syns jeg og! 😄 hun jeg går til sa at det som regel er sånn, at de som syns leggene er verst tar ikke noe notis av brazailian og omvendt.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 38 minutter siden, OxBall said: Synes at rett over penis er vondest. Vet ikke hvordan det er for kvinner. Enig. På oss blir det på en måte der hvor det begynner å bøyer seg innover... For der vokser hårene tettest. Og framme nederst på leggene. Mitt tips TS, hvis ikke det er for sent og du allerede er ferdig, er å spørre dem om å gjøre det i mindre omganger! Det ber jeg dem alltid om, og ingen har hatt noe imot det. Da gjør det mye mindre vondt Anonymkode: 5a52a...d89
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 heiheihaha skrev (23 timer siden): Skal ta brasiliansk voksing for første gang i morgen. Er det noe jeg burde vite eller noe som kan gjøre at det blir litt mindre smertefullt? Og hvor vondt gjør det egt? Og er det noen kremer eller noe jeg må gjøre etterpå for å ikke få kviser, inngrodd hår osv?? Det du må vite er at du lager en fornøyelsespark for bakterier, masse små sår for bakterier å kose seg i🤓🤮 Anonymkode: fe440...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 Det er veldig vondt. Skikkelig smerte når de river av. Jeg har gjort det 2-3 ganger og ga opp å påføre meg selv denne smerten. Inngrodde hår ble det også, men ikke like mange som etter barbering. Vurderer laserbehandling nå. Anonymkode: bb450...a2e 1
Perelandra Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 (endret) Tråden er ryddet for seksualisert innhold, avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 17. juni 2022 av Perelandra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå