AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Jeg gikk igjennom ett brudd for ett år siden. Vi slo opp ettersom han var en ekstremt kontrollernde og sykelig sjalu kjærest. Jeg fikk så vidt lov å være med vennene mine edru på jentekvelder og fikk nesten heller ikke lov å bare være alene noen kvelder hvis jet følte for det. Jeg fikk ikke lov å røre meg alkohol og fester, det var strengt forbudt. Jeg hadde så lyst men han nektet meg. Han gikk selv på festet og pratet med andre jenter, han snappet med andre jenter mens jeg ikke fikk lov å prate med gutter jeg kjente. Jeg gledet meg så ekstremt til forholdet skulle bli slutt. Jeg prøvde å slå opp flere ganger men han klikket alltid og sa han skulle forandre seg. Jeg visste han ikke kom til å forandre seg, men jeg turte ikke å si noe annet enn at han fikk en ny sjanse. Da det endelig «ble slutt» hadde vi fortsatt kontakt av og på fram til noen uker siden. Har endelig blokket han over aaalt, plasset jeg ikke en gang hadde visst det var mulig å ta kontakt. Hele denne tiden vi har snakket har han sagt han ikke har pult andre og det kun er meg han vil være med og at han angrer så sykt på hvordan han var osv. Det som knuset meg er at jeg får vite han har pult maaange etter det ble slutt. Han har hvis pult folk rett etter det ble slutt. Jeg har ikke rørt noen ettersom jeg ikke klarer og jeg synes det er dumt for jeg vil fortsatt bare ha han. Jeg vil jo ikke ha han ettersom han har var, men jeg fortsår ikke hvorfor jeg har disse følelsene. Jeg føler meg bedratt over at han hat løyet til meg, greit nok at han kan pule hvem han vil og gjøre hva han vil si vi ikke har vært sammen, men hvorfor må han lyve og spille på følelsene mine. Han synes også så ekstremt sydn på seg selv fordi han har det tydeligvis helt grusomt etter jeg ikke vil ha han tilbake. Men hvorfor lyver han da?? Han puler jo på så mange andre. Hater dette er bare lei og trist over alt. Anonymkode: 0024a...abc
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Skriv ned alt negative og si det høyt til deg selv flere ganger. Til slutt stopper hjernen din å tenke på han og du får tankene over på noe annet. Dere har kanskje ikke barn? Isåfall SPRING . Neste år ler du av deg selv som ofra han en ekstra tanke etter det var slutt Anonymkode: ce30b...5b0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Sliter litt med å skjønne hva du vil og mener. Er dere psykisk utviklingshemmede eller veldig unge? Anonymkode: dd3df...572
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Dette var bare rot . Anonymkode: 9a2eb...170
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Han er skal du droppe. Han er ustabil og ikke verdt tårer. Denne mannen er skadelig og har nok med seg selv. Mulig på grensen til psykisk syk. Slett han i alle kanaler og hev hodet. Snille og gode trenger trenger en snill og god mann. Lykke til. Anonymkode: 19cff...26f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå