AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Hei! er ei kvinne på 27 år, jobber som fotograf og gjennom oppdrag har jeg blitt kjent med en midlertidig med fotograf. han er utrolig snill, samme alder som meg og vi deler meste av de samme interessene i livet. har vært ute og tatt en øl par ganger, tenkte selvfølgelig at han kunne være noe for meg, han virker like sexfiksert og er mest på det emosjonelle siden når det gjelder kjærlighet, men forrige uke skulle vvi ta photoshoot av av en plakat som hadde tegning av en elefant hode men uten snabel, altså en ekte penis skulle liksom komme ut av det hullet fra plakaten, vi hadde da ventet på en modell som skulle ta seg av det, men han var sent ute så han jeg var forelsket i tok oppdraget selv. i det jeg og en annen fotograf skulle ta bilder, ble den raskt erigert og hadde skarpe bevegelser, ikke lenge , kanskje noen minutter kom det ut en stor kladd av sæd. kanskje denne mannen er med sexfiksert enn jeg trodde eller overreagerer jeg? er dette normalt? uten å måtte være en bestandig kåting? noen tips? Anonymkode: 4783d...f9c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Ingenting av dette høres normalt ut for meg. Så lite normalt faktisk, at jeg sliter med å tro på at det er sant. Anonymkode: e8fbf...fce 10
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Er det mulig???😂😂😆 Anonymkode: bf295...2a4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 hvis dette er sant så er det utrolig lett å identifisere deg. Hvor mange 27-år gamle fotografer i Norge fotograferer erigerte peniser som kommer ut av en elefant? Anonymkode: 80c40...e14 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 Han fikk utløsning av å stå med pikken gjennom et papphull?🤔 Anonymkode: 41ec8...0b3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå