Gå til innhold

Elskerinnen mener jeg ikke er trofast mot henne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har en elskerinne som jeg har et seksuelt og vennskapelig forhold med, vi har møttes mer eller mindre en gang hver måned i de siste 6 årene. I det siste er hun blitt sjalu på at jeg treffer en tredje kvinne. Jeg har forsøkt å forklare henne at den tredje kvinnen og jeg kun har et seksuelt forhold, og at det ikke er det samme som med henne, at vi har noe mer. Men det øret vil hun ikke høre på. Hun liker ikke at den tredje kvinnen er yngre enn henne, og hun er sur for at jeg og den tredje kvinnen dro på weekendtur til Praha for et par uker siden.

For å ha sagt det, min kone vet ikke om noen av de.

Spørsmålet er hva gjør jeg nå? Den viktigste grunnen til at jeg har fortsatt forholdet med min første elskerinne er at det har vært ukomplisert, mye sex, og at hun bygger egoet mitt hele tiden. Nå når hun klager blir det jo ikke det samme. Jeg vurderer å gjøre den tredje kvinnen til min første-elskerinne slik det er nå, men hvordan skal jeg få sagt det til min opprinnelige elskerinne? Jeg gidder ikke at hun blir sur eller noe slikt. Jeg kan fortsatt få plass til henne på kalenderen hver tredje måned selv om hun rykker ned til å være andre-elskerinne, så det er jo ikke som at jeg vil dumpe henne. Noen råd?

Anonymkode: 128d2...0fc

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Råd? Slutte å trolle.

Anonymkode: f67f4...b04

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Vær helt ærlig med henne, du, det er mitt eneste råd. Og så får du ta konsekvensene av dine handlinger, hva enn som kommer. Vær forberedt. 

Anonymkode: 30649...da5

• Liker 2
Skrevet

Foreslå at hun får seg en annen førsteelsker for å jevne det ut? Jeg regner med at hun er ei flott dame, burde ikke være noe problem. Kanskje dere alle 4 kan dra på partur til Praha neste gang?

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare å ghoste, er ikke det lettest da? Bare blokker henne overalt, så slipper du mer mas med det.

Anonymkode: 73591...479

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Skal prøve å svare ordentlig. Du risikerer at elskerinne nr 2 tar hevn og forteller kona di om utroskapen. 

Anonymkode: d1d2d...829

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha. Skal prøve å svare ordentlig. Du risikerer at elskerinne nr 2 tar hevn og forteller kona di om utroskapen. 

Anonymkode: d1d2d...829

Er ikke det bare bra? Så kan kona føle at det er fritt frem til å ha unge elskere og. Kona bør jo få de samme fordelene

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vær helt ærlig med henne, du, det er mitt eneste råd. Og så får du ta konsekvensene av dine handlinger, hva enn som kommer. Vær forberedt. 

Ja, nå begynner jeg jo å engste meg for at hun kontakter min kone. Før folk klager at det vil være til pass for meg, så har jeg og min opprinnelige elskerinne hele tiden vært klar på at jeg ikke kom til å forlate henne min kone. Så det har aldri vært snakk om at jeg har lovet henne noe jeg ikke kunne holde. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

La din kone og elskerinnene ha et felles møte, slik at de kan fordele oppgavene seg imellom.

Anonymkode: d66e9...89f

• Liker 12
  • Nyttig 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Mitt råd er at du gjør det slutt og skiller deg fra kona.  Alle fortjener bedre enn en fyr som deg. 

AnonymBruker
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (2 minutter siden):

Foreslå at hun får seg en annen førsteelsker for å jevne det ut? Jeg regner med at hun er ei flott dame, burde ikke være noe problem. Kanskje dere alle 4 kan dra på partur til Praha neste gang?

Jeg er ikke helt der, jeg har vært eksklusiv for min elskerinne helt fram til nå. Så treffes flere er ikke min ting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Din jævla kødd.🤦‍♀️ Jeg håper virkelig at det eskalerer helt vilt for deg på et eller annet tidspunkt.

Anonymkode: f28b3...9dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, nå begynner jeg jo å engste meg for at hun kontakter min kone. Før folk klager at det vil være til pass for meg, så har jeg og min opprinnelige elskerinne hele tiden vært klar på at jeg ikke kom til å forlate henne min kone. Så det har aldri vært snakk om at jeg har lovet henne noe jeg ikke kunne holde. 

Men din kone savner antakelig å ha elskere også. Du burde oppfordre konen til det samme

• Liker 2
Skrevet
KrXs skrev (6 minutter siden):

33ebe26d-3bed-43b6-8901-63385bc7db7b?fit

😹😹😹 Den var søt!

AnonymBruker
Skrevet

Du må sakte bryte kontakten med elsker 1, også må du avslutte det ordentlig på et tidspunkt sånn at denne sykelige sjalu elskeren ikke forteller din kone hva du holder på med

Anonymkode: c12d9...0ce

AnonymBruker
Skrevet
Panthera Pardus skrev (1 minutt siden):

Mitt råd er at du gjør det slutt og skiller deg fra kona.  Alle fortjener bedre enn en fyr som deg. 

Før du svarer så skråsikkert, så respekterer jeg min kone veldig mye. Jeg er alltid nøye med å enten bruke kondom, eller at elskerinnene kan vise frem negative prøver på kjønnssykdommer av nyere dato. Dessuten drar jeg på ferie med min kone og barn, og jeg har kjøpt en fin hytte de kan være i, når jeg har ''jobbhelg'' med en av de to andre kvinnene. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg vet du troller, men dette kunne faktisk vært en sann historie 😅

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jaja, det kan man jo håpe på så lenge det varer, men før eller senere, vil elskerinnen ofte føle seg forsmådd, sjalu eller blir ferdig med deg, og da vil hun ofte ødelegge deg også. Det er en farlig lek du leker. Folk blir drept over sånt. Sjalusi og hevn kan fort bli veldig alvorlige saker.

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Før du svarer så skråsikkert, så respekterer jeg min kone veldig mye. Jeg er alltid nøye med å enten bruke kondom, eller at elskerinnene kan vise frem negative prøver på kjønnssykdommer av nyere dato. Dessuten drar jeg på ferie med min kone og barn, og jeg har kjøpt en fin hytte de kan være i, når jeg har ''jobbhelg'' med en av de to andre kvinnene. 

Hadde du respektert din kone, ville du ikke vært utro i utgangspunktet. 

Endret av Panthera Pardus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...