AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Eg og typen har vært sammen i eit år no, og eg stoler ikkje på han. Jeg har ikke noko imot at han skal ha venninner, men det er noen av disse venninnene eg ikkje er komfortabel med. Den første jeg hadde problemer med, la oss kalle henne Lena, bodde han sammen med et halvt år for to år siden. Han sa dei hadde mye til felles og kom godt overens. En dag hadde han invitert henne heim til boligen sin, der han bor alene, for å se film med ho. Då hadde eg det så vanskelig med det at dei måtte avlyse. Etter det teksta dei sammen for så igjen å reise ut og drikke kaffe sammen. Det var første gangen han faktisk fortalte om meg, fordi han sa det ikke var noen grunn for å fortelle det tidligere. Jeg låg selvfølgelig hjemme og gråt mens de var og drakk kaffe sammen. Så hver gang han tok opp navnet hennes, visste han at eg ville bli lei meg. Før bursdagen min spurte han om vi skulle møtes, og eg sa ja til det fordi han hadde eit så stort behov for å ha henne i livet sitt. Da reagerte han med at han ikke kunne ha ho i livet lengre når eg hadde eit så stort problem med det. Eg var glad ei stund etterpå. men no i det siste har eg slitt veldig med å stole på det. Veldig rart han berre kutta kontakten, når eg faktisk ville møte ho. planla dato og alt. Kva tenker dere? har han kutta kontakt? Tilleggsinfo: eg har ikkje problem med at dei henger sammen i større grupper, men når han alltid skal være åleine begynner eg å lure. Han har tidligare opplevd utroskap, men eg trur han synst spenningen er gøy, og det gjer meg kvalm. Han har også likt bilder av ei venninne i svett trenings- BH, der niplene sytes, mens han var på besøk hos meg. Eg har tenkt mykje på om eg skal sjå på mobilen hans for tiden. Så desperat begynner eg å bli etter info. Om eg tar det opp igjen vil han berre bli sint, og sei eg må få psykologhjelp eller bli lei seg fordi eg ikkje stoler på han. Anonymkode: 9ed3c...c60
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Dropp mannen og kom deg videre. Anonymkode: 161ea...f70 2 1
Blåjojo Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Enig med han. Du trenger hjelp for å takle sjalusien din. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Hva har skjedd tidligere i livet ditt som gjør at du oppfører deg og reagerer slikt? Han er ikke «i grenseland utro», men du er i over grensen sykelig sjalu. Du bør oppsøke hjelp. Du kommer aldri til å være lykkelig i et forhold så lenge du ikke får hjelp, og det er tvilsomt at noen vil holde ut med deg særlig lenge om du ikke får hjelp. Anonymkode: 31df3...470 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eg og typen har vært sammen i eit år no, og eg stoler ikkje på han. Jeg har ikke noko imot at han skal ha venninner, men det er noen av disse venninnene eg ikkje er komfortabel med. Den første jeg hadde problemer med, la oss kalle henne Lena, bodde han sammen med et halvt år for to år siden. Han sa dei hadde mye til felles og kom godt overens. En dag hadde han invitert henne heim til boligen sin, der han bor alene, for å se film med ho. Då hadde eg det så vanskelig med det at dei måtte avlyse. Etter det teksta dei sammen for så igjen å reise ut og drikke kaffe sammen. Det var første gangen han faktisk fortalte om meg, fordi han sa det ikke var noen grunn for å fortelle det tidligere. Jeg låg selvfølgelig hjemme og gråt mens de var og drakk kaffe sammen. Så hver gang han tok opp navnet hennes, visste han at eg ville bli lei meg. Før bursdagen min spurte han om vi skulle møtes, og eg sa ja til det fordi han hadde eit så stort behov for å ha henne i livet sitt. Da reagerte han med at han ikke kunne ha ho i livet lengre når eg hadde eit så stort problem med det. Eg var glad ei stund etterpå. men no i det siste har eg slitt veldig med å stole på det. Veldig rart han berre kutta kontakten, når eg faktisk ville møte ho. planla dato og alt. Kva tenker dere? har han kutta kontakt? Tilleggsinfo: eg har ikkje problem med at dei henger sammen i større grupper, men når han alltid skal være åleine begynner eg å lure. Han har tidligare opplevd utroskap, men eg trur han synst spenningen er gøy, og det gjer meg kvalm. Han har også likt bilder av ei venninne i svett trenings- BH, der niplene sytes, mens han var på besøk hos meg. Eg har tenkt mykje på om eg skal sjå på mobilen hans for tiden. Så desperat begynner eg å bli etter info. Om eg tar det opp igjen vil han berre bli sint, og sei eg må få psykologhjelp eller bli lei seg fordi eg ikkje stoler på han. Anonymkode: 9ed3c...c60 Hei, slik er kjæreste- og samliv blitt. Du skal ikke mene eller ha noen følelser til hva han gjør på mobilen, eller om han treffer damer alene. Det er blitt slik at om du reagerer på noe før du har bevis, så er du den gale, helsprøe og hysteriske kvinnfolket. Det er bestemt av menn at det skal være slik, og de har overraskende mange kvinnelige fans, som støtter de. Vi er der at folk i forhold kan nesten gjøre hva som helst bak kategorien ''retten til privatliv''. Der kan de kose seg med både den ene og den andre, og det er deres rett, inntil du sitter der med håndfaste bevis. De sender deg ut i en evig loop, der du trør feil uansett hvordan du går frem. De skal gjøre hva de vil Mens du er enten: A - Den hysteriske bitchen B - Tror du eier en annen C - Har lav selvtillit som ikke lar den andre gjøre hva den vil, inntil det er bevist at han ikke kan gjøre hva han vil Velg hvilken gift du vil ha.. Anonymkode: cb767...4b6 3
snillOnkel Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 Hei TS. Synes det høres litt fishy ut. Han håper nok på et (nytt?) ligg med ex-samboeren. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 Dette hadde blitt sårt for meg også 😔❤️ Anonymkode: e5a60...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #9 Skrevet 16. juni 2022 Dette trenger du ikke å finne deg i, du er verdt mer enn dette. Dersom han elsker deg så vil han trygge deg i forholdet, ikke gjøre deg usikker slik han gjør nå. Ikke hør på de som sier du er "bare sjalu". Hvis man aldri føler på sjalusi, til og med ikke om mannen ser på film alene med en annen dame (!), da har man ikke følelser for mannen og da kan man like greit gå ut av forholdet. Anonymkode: a611e...d46 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #10 Skrevet 16. juni 2022 1 hour ago, Blåjojo said: Enig med han. Du trenger hjelp for å takle sjalusien din. Jepp, hjelp til å droppe denne mannen slik at hun slipper å føle sjalusi mer. Anonymkode: a611e...d46 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #11 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hei, slik er kjæreste- og samliv blitt. Du skal ikke mene eller ha noen følelser til hva han gjør på mobilen, eller om han treffer damer alene. Det er blitt slik at om du reagerer på noe før du har bevis, så er du den gale, helsprøe og hysteriske kvinnfolket. Det er bestemt av menn at det skal være slik, og de har overraskende mange kvinnelige fans, som støtter de. Vi er der at folk i forhold kan nesten gjøre hva som helst bak kategorien ''retten til privatliv''. Der kan de kose seg med både den ene og den andre, og det er deres rett, inntil du sitter der med håndfaste bevis. De sender deg ut i en evig loop, der du trør feil uansett hvordan du går frem. De skal gjøre hva de vil Mens du er enten: A - Den hysteriske bitchen B - Tror du eier en annen C - Har lav selvtillit som ikke lar den andre gjøre hva den vil, inntil det er bevist at han ikke kan gjøre hva han vil Velg hvilken gift du vil ha.. Anonymkode: cb767...4b6 Og hvis DU som kvinne gjør det samme, så er du billig, hore, ikke til å stole på, oppmerksomhetssyk, har lav selvtillit som søker bekreftelse fra andre, elsker ikke partneren din og har null respekt for ham. Rart det der. Anonymkode: 255e0...ebc 1
Blåjojo Skrevet 16. juni 2022 #12 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jepp, hjelp til å droppe denne mannen slik at hun slipper å føle sjalusi mer. Anonymkode: a611e...d46 Hjelp til å takle egne utfordringer. Er ikke vanlig å føle så mye sjalusi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå