AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Del Skrevet 16. juni 2022 Det blei en diskusjon med forlovenden her. Jeg har vært gift før og ikke ønsker noe stort bryllup. Han har aldri vært gift og er fra kristen familie. Så han ønsker bryllup. Jeg synes at "tradisjonelt" bryllup er gørrkjedelig og koster masse og jeg ønsker helst at vi drar bort og gifter oss og bruker penger på oss, spa, ferie og kos istedenfor å lage fest for mange folk som jeg ikke kjenner godt. Min familie har ikke mulighet til å være med på fest nå pga lang reise og ingen av våre foreldrene vil betale da vi er voksne (30+) og burde spandere selv på oss. Så her sitter jeg og tenker. Hva er best? Liten fest kun for hans foreldre og mine venner. Eller vente og lage stort bryllup senere? Vi prøver på barn så kanskje kunne kombinere dåp og bryllup? Da kunne mine foreldre også klart å være med? Er det å gifte seg i kirke og hos sorenskriveren samme? Får man samme papirer? Mye jeg ikke vet. Trenger tips. Anonymkode: 0a925...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Del Skrevet 16. juni 2022 Det største problemet her er vel at din familie ikke har råd til å komme på besøk og delta i bryllupet. Er det mulig å forklare de at dere dessverre ikke har råd til å betale for alle sin reise? Tror ikke jeg hadde giddet å gifte meg på tradisjonell måte hvis familien ikke ville komme. Anonymkode: 0bef8...f14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå