Debra Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 hei. lurer på om jeg skal farge øyenbrynene. siden jeg har mørkebrunt hår, og er mørk blond naturlig, må jeg alltid ta på litt farge på de når jeg sminker meg... brude jeg kanskje farg øyenbrynene da? og hvordan blir det? vil ikke ha altfor mørk . men vil liksom ikke at ALLE hårene skal bli brune på brynene ... det må jo likosm farges der det er naturlig... hmmm....hvordan funker det egentlig... takk for svar
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 Jeg vil tro det er vanskelig å ikke farge alle hårene hvis man først farger. En lysebrun farge kan bli fint det Jeg har en venninne som er rødhåret som gjør dette annenhver uke hjemme. Hun bruker Kolo øyebryn og øyevippe farge.
Debra Skrevet 13. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2005 tenkte liksom at når man får påført farge hos hudpleier så farger de vel bare det som ser naturlig ut å farge.. følher bynene liskom... for det er alltid noen lyse hår på oversiden...
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 tenkte liksom at når man får påført farge hos hudpleier så farger de vel bare det som ser naturlig ut å farge.. følher bynene liskom... for det er alltid noen lyse hår på oversiden... ← Ah, misforstod hva du mente. Ja, de påfører bare farge der hvor brynene skal farges. Sikkert lurt å gjøre det hos frisøren, der kan de sikkert velge ut riktig farge. Ulempen er at det må gjøres relativt ofte (men det spørs vel på fargeforskjellen...) Burde vel ikke fortelle dette...men jeg har også farget øyebryn en gang sammen med nevnte venninne. Kjøpte fargen brun, men den ble knallsvart. Så helt forferdelig ut, spesielt siden huden også tok farge Takk gud for sitroner.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #5 Skrevet 13. november 2005 Jeg bruker kolokrem, men har det ikke på så lenge som det står på pakken. Bruker askebrun eller brun, har det på kortere dersom jeg bruker brun. Jeg tar det på på brynene, følger konturen liksom
Miss Marple Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Jeg bruker også Kolokrem, eller Depend farge brun. Veldig enkelt og greit, men har det heller ikke på så lenge som det står på pakken. Det blir bare farge på de hårene som har fått kremen på.
Debra Skrevet 14. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2005 går på hudpleie skole. og skal gjøre det der skjønner du.. så har jeg ikke lyst, men må øve liksom. spurte læreren min, og hun sa at vhis man dropper hydrogenparoksid så vil ikke fargen feste seg.... håper ikke det ihvertfall.. for da slipper jeg å gru meg..
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2005 #8 Skrevet 15. november 2005 Dess tynnere du lager kremen, altså jo mer hudrogenparoksid, jo sterkere farge, (dess kortere må du sitter for sterk farge.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå