Debra Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 hei. noen som har prøvd clinique sin High Impact Mascara. har bestillt den fra strawberry... kos meg:)
Gjest Sand Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 Ja,har testet en maskra fra Clinique en gang-var det ikke noe sånt den het da? Hmm... Uansett; den maskaraen jeg prøvde var kjempe god. Gav volum og klumpet ikke,akkuart det jeg ser i en god maskara. Har faktisk tenkt på en ny maskara... Godt tilbud?
Debra Skrevet 13. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2005 den kostet ca 100 kroner på strawberrynet.com... ganske billig det.
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Ja,har testet en maskra fra Clinique en gang-var det ikke noe sånt den het da? Hmm... Uansett; den maskaraen jeg prøvde var kjempe god. Gav volum og klumpet ikke,akkuart det jeg ser i en god maskara. Har faktisk tenkt på en ny maskara... Godt tilbud? ← Jeg har samme erfaring. Bortsett fra Kanebo 38*, så er high impact min favorittmascara
Smørblomsten Skrevet 14. november 2005 #5 Skrevet 14. november 2005 Jeg har Clinique mascara, beholderen er i 'speil'/sølv, veldig fornøyd! Tror jeg betalte bare 10 USD
Sniglå Skrevet 14. november 2005 #6 Skrevet 14. november 2005 Jeg har også en fra clinique, suuuuperfornøyd
Gjest Popelka ulogget Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 Det er jo min mascara det! Veldig bra, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå