AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Vurderer å reise til Tyrkia med sønnen min på 11 mnd. Buss til og fra hotell/flyplass ved ankomst og reise. Har jeg bare baby på fanget eller finnes det bilstoler? Ønsker ikke å ta med bilstol. Anonymkode: f9bcd...7a7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Om det finnes bilstol så er den nok fremovervendt. Ingen god løsning, men bedre enn å sitte på fanget. Men med tanke på den aggressive kjørestilen de har så hadde jeg vurdert sterkt å ta med babybilstol Anonymkode: 2203e...9fd
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Om du har med bilstol, er du ikke sikker på å få festet den, så da er du like langt. Anonymkode: 13e80...977
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om du har med bilstol, er du ikke sikker på å få festet den, så da er du like langt. Anonymkode: 13e80...977 Man må bare velge transport/taxi med omhu. Funket fint med bilstol for oss da vi var der, men måtte presisere hver gang at vi måtte ha bil med trepunktsseler. Å sitte med baby på fanget er galskap, herregud for en fart og en kjøring det var der! Anonymkode: 13e94...d97
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Hvis du reiser med et selskap som tilbyr buss på flyplass til og fra hotell på turen, så burde de kunne bistå med bilstol så lenge du snakker med de eller sier ifra under bestilling. Men hvis du reiser på egen hånd, og ikke via et reiseselskap så må du ha med de nødvendige tingene selv. Anonymkode: 70b82...a24
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 hvorfor i all verden skal man reise såpass langt med en liten unge uansett? ungen får vel ingenting "ut av dette" bortsett fra å hate fly-reisen, og det vanvittig varme været der... Anonymkode: 2f547...c9d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 Jeg hadde uten tvil tatt med bilsete. Å ikke gjøre det kan bli en avgjørelse du angrer på resten av livet. Og ikke stol på at taxiselskap eller lignende skriver at de har babysete - jeg har selv prøvd det (annet land, men i Europa), og de kom trekkende med en beltestol til barn 5+ til min baby på sju måneder!!! Hvis du ikke ville gjort det i Norge, bør du ikke gjøre det i Tyrkia. Enkelt og greit. Anonymkode: a2694...c49
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #8 Skrevet 20. juni 2022 Hvis du er villig til å bruke transfer-selskap i stedet for buss så har de ofte barneseter 😊 Prøv f.eks SEF Transfer Anonymkode: 8ad4d...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå