AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Dette er mest flaut synes jeg. Går aldri inn på hans mobil men denne gangen var Messenger åpen og slo seg tydeligvis ikke av når den skulle og jeg så rett inn på meldingene hans. Der ser jeg han har skrevet at denne kvinnen er den vakreste han har sett. Vi er i 40 årene og har vært sammen i 8 år. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette egentlig. At han synes andre er fine gjør meg jo ingenting men å skrive det? Hva skulle han liksom oppnå? Han har jo ikke nubb sjanse. Er han i midtlivskrisa? Forholdet vårt er ikke bra om dagen og vi prøver å finne ut av det.. Anonymkode: de513...6ed 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Gratulerer, dere har funnet ut av det! Dere sliter om dagen og han skriver til en kjendis at hun er det vakreste han har sett. Ønsk dem lykke til og gå videre til noe bedre. Og det mener jeg. Fy faen til lavmål. Anonymkode: 7c595...1eb 22 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Gratulerer, dere har funnet ut av det! Dere sliter om dagen og han skriver til en kjendis at hun er det vakreste han har sett. Ønsk dem lykke til og gå videre til noe bedre. Og det mener jeg. Fy faen til lavmål. Anonymkode: 7c595...1eb Til noe bedre? Om du tenker at man skal finne seg en mann som synes at DU er den mest attraktive kvinnen i verden så kommer du aldri til å finne den mannen. Anonymkode: f0bb0...52a 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Bare vet ikke hvor mye jeg skal legge i dette selv om jeg mener han har gått over en grense her.. Er det bare en midtlivskrise i et patetisk øyeblikk eller? At han har tanker og øyne har jo alle. Han har ikke de typiske utroskaps nykkene heller som å gå ned i vekt, trene mer osv. Jeg har gått opp rundt 20 kilo etter vi ble sammen. Medisiner som gjør dette og ikke hva jeg propper i meg, så har jo ikke akkurat følt meg fresh og når jeg så denne meldingen følte jeg meg jo bare ennå verre. Ts Anonymkode: de513...6ed 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Huff, jeg skjønner deg. Det verste er liksom at det er helt patetisk å gjøre det. Man mister jo litt respekten. Anonymkode: a9124...ccd 17
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Til noe bedre? Om du tenker at man skal finne seg en mann som synes at DU er den mest attraktive kvinnen i verden så kommer du aldri til å finne den mannen. Anonymkode: f0bb0...52a Skjønner overhodet ikke hvorfor det skulle være umulig. Anonymkode: a9124...ccd 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 Herregud, så flaut og pinlig. For deg. Jeg hadde pakket tingene mine og reist min vei. Anonymkode: 4eac7...70d 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #8 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud, så flaut og pinlig. For deg. Jeg hadde pakket tingene mine og reist min vei. Anonymkode: 4eac7...70d Da må jeg i såfall pakke hans ting for det er mitt hus😂 Ja det er flaut! Anonymkode: de513...6ed 9 2
GammelKaktus Skrevet 16. juni 2022 #9 Skrevet 16. juni 2022 Så kleint... Uansett, er enig i at vi alle har tanker og det vil alltid være noen som er mer attraktiv men her har han faktisk gått så langt at han har skrevet kjærlighetserklæring til en han sannsynligvis ikke har draget på men allikevel... Det er over en grense og hvis ting ikke er helt bra og så ja... Jeg hadde ikke sett lyst på en fremtid sammen. 4
AnnePåLande Skrevet 16. juni 2022 #10 Skrevet 16. juni 2022 Så pinlig og klein oppførsel 🫣 Han har kontaktet annen kvinne, uavhengig av om hun er kjendis eller ikke. Jeg hadde mistet all respekt for mannen og lurt på om han var helt i vater. 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #11 Skrevet 16. juni 2022 Superpinlig! Å skrive fanbrev til kjendiser er noe fjortisser eller veldig umodne mennesker gjør... Anonymkode: 464a9...81d 7 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #12 Skrevet 16. juni 2022 Er sint nå. Så begynner jeg å tenke om det finnes flere han har skrevet til. Får lyst til å sette en felle for han - ja nå er jeg hevngjerrig! Kanskje late som jeg har fått melding fra vedkommende. Ser vi har en felles bekjent på fb. Han skal ikke slippe unna men skal tenke meg godt om hva jeg gjør. I mellomtiden skal jeg bruke han for alt det er verdt med å pusse opp huset og få fikset ting. Så gir jeg han et salig spark i den ynkelige ræva hans når tiden tiden er klar. Det er ikke bare å sparke han ut umiddelbart heller. Han har barn og vi har husdyr. Husdyrene har han kjøpt og da er de tapt for meg. Det er egentlig verst nå i skrivende stund. Anonymkode: de513...6ed 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #13 Skrevet 16. juni 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Er sint nå. Så begynner jeg å tenke om det finnes flere han har skrevet til. Får lyst til å sette en felle for han - ja nå er jeg hevngjerrig! Kanskje late som jeg har fått melding fra vedkommende. Ser vi har en felles bekjent på fb. Han skal ikke slippe unna men skal tenke meg godt om hva jeg gjør. I mellomtiden skal jeg bruke han for alt det er verdt med å pusse opp huset og få fikset ting. Så gir jeg han et salig spark i den ynkelige ræva hans når tiden tiden er klar. Det er ikke bare å sparke han ut umiddelbart heller. Han har barn og vi har husdyr. Husdyrene har han kjøpt og da er de tapt for meg. Det er egentlig verst nå i skrivende stund. Anonymkode: de513...6ed Du kan tenke hevntanker, men ikke gjennomfør dem. Det er han som er superpatetisk her. Ikke gjør noe som får deg til å fremstå smålig. Forbered samlivsbrudd, men la Han fare. Sånne tapere ødelegger for seg selv uansett Anonymkode: 464a9...81d 4 1
NewStart87 Skrevet 16. juni 2022 #14 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Til noe bedre? Om du tenker at man skal finne seg en mann som synes at DU er den mest attraktive kvinnen i verden så kommer du aldri til å finne den mannen. Anonymkode: f0bb0...52a Jasså? Jeg syntes kjæresten min ER den flotteste mannen i verden, så det er fint mulig. 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #15 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Til noe bedre? Om du tenker at man skal finne seg en mann som synes at DU er den mest attraktive kvinnen i verden så kommer du aldri til å finne den mannen. Anonymkode: f0bb0...52a Nei, jeg tenker at man skal finne seg en mann som ikke prøver å være utro med kjendiser. Anonymkode: 7c595...1eb 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #16 Skrevet 16. juni 2022 Han kom hjem nå å lurte på hvorfor jeg var så sint. Vet ikke om jeg klarer å holde meg til den første planen om å få han til å pusse opp.. han kommer neppe til å gjøre det hvis jeg gir han hus-sparken. Aaargh! Det koker! Ville dere tatt det opp med en gang å fått det ut av verden? Jeg ser ikke for meg noe sommerferie med han i år og har mest lyst å begynne å pakke tingene hans i dag. Ts Anonymkode: de513...6ed 1
AprilLudgate Skrevet 16. juni 2022 #17 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare vet ikke hvor mye jeg skal legge i dette selv om jeg mener han har gått over en grense her.. Er det bare en midtlivskrise i et patetisk øyeblikk eller? At han har tanker og øyne har jo alle. Han har ikke de typiske utroskaps nykkene heller som å gå ned i vekt, trene mer osv. Jeg har gått opp rundt 20 kilo etter vi ble sammen. Medisiner som gjør dette og ikke hva jeg propper i meg, så har jo ikke akkurat følt meg fresh og når jeg så denne meldingen følte jeg meg jo bare ennå verre. Ts Anonymkode: de513...6ed At han finner en annen person attraktiv er jo ikle gjensidig utelukkende for din del da. Og «den vakreste jeg har sett» er jo floskel man sier. Men - jeg hadde blitt ganske pinlig berørt om mannen min skrev sånt til en kjendis ☠️ AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han kom hjem nå å lurte på hvorfor jeg var så sint. Vet ikke om jeg klarer å holde meg til den første planen om å få han til å pusse opp.. han kommer neppe til å gjøre det hvis jeg gir han hus-sparken. Aaargh! Det koker! Ville dere tatt det opp med en gang å fått det ut av verden? Jeg ser ikke for meg noe sommerferie med han i år og har mest lyst å begynne å pakke tingene hans i dag. Ts Anonymkode: de513...6ed Herre, nå overdriver du litt 😅 Han ba henne ikke på date eller sa han elsket henne. 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #18 Skrevet 16. juni 2022 DundreMilfin skrev (3 minutter siden): At han finner en annen person attraktiv er jo ikle gjensidig utelukkende for din del da. Og «den vakreste jeg har sett» er jo floskel man sier. Men - jeg hadde blitt ganske pinlig berørt om mannen min skrev sånt til en kjendis ☠️ Herre, nå overdriver du litt 😅 Han ba henne ikke på date eller sa han elsket henne. Ja, Kan hende men jeg er sint og føler jeg Jeg har all rett til å være det. Hvor rasjonell jeg er akkurat nå er vel ikke akkurat på høyt nivå. Mener ikke at dette er utroskap men at han tar sjansen å tester ut en dame på denne måten for å se om han får reaksjon eller har en sjanse provoserer meg, for ja det er hans måte å sjekke opp på. Og man sjekker da for pokker ikke opp andre i et forhold? Anonymkode: de513...6ed 4 1
AprilLudgate Skrevet 16. juni 2022 #19 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, Kan hende men jeg er sint og føler jeg Jeg har all rett til å være det. Hvor rasjonell jeg er akkurat nå er vel ikke akkurat på høyt nivå. Mener ikke at dette er utroskap men at han tar sjansen å tester ut en dame på denne måten for å se om han får reaksjon eller har en sjanse provoserer meg, for ja det er hans måte å sjekke opp på. Og man sjekker da for pokker ikke opp andre i et forhold? Anonymkode: de513...6ed Si det til ham. Gæh, hadde blitt så flau også! 🙃 Hva er det for noen sosiale antenner liksom. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #20 Skrevet 16. juni 2022 Ser en kjendisdame på TV: "Hun er jo ganske fin, hun der." Helt greit. Skriver melding til kjendisdame: "Du er den vakreste jeg noengang har sett." Helt teit. Anonymkode: 83ce0...4f2 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå