AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Noen som kan drømmetydning her? Drømte inatt at jeg og mamma fikk beskjed om å se på tv. Der var det en direkte video av stefaren min som ble hengt og han hang å dingla fra side til side, tror han i slutten av drømmen fikk kava seg opp på en benk.. hva betyr dette her? Var helt sykt Anonymkode: 2a68c...aa0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Betyr ingenting. Hatt døsdrømmer mange ganger. Alle lever ennå. Ikke noen store kriser eller andre ting som er negative. Anonymkode: 2c49b...69c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 16.6.2022 den 7.54): Noen som kan drømmetydning her? Drømte inatt at jeg og mamma fikk beskjed om å se på tv. Der var det en direkte video av stefaren min som ble hengt og han hang å dingla fra side til side, tror han i slutten av drømmen fikk kava seg opp på en benk.. hva betyr dette her? Var helt sykt Anonymkode: 2a68c...aa0 Hvorvidt dette er uttrykk for noen underliggende tanker om et eller annet vet jeg ikke, men det er viktig at du ikke tolker slike ting bokstavelig. En drøm er ikke forvarsel på noe som helst. Anonymkode: af44b...6c2
Ellinl Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Drømmer om død betyr gjerne endring i livet. Trenger ikke å være i negativ forstand. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 Vanskelig å si hva det betyr uten å vite mer. Kan være nok at dere tidligere har pratet sammen om at noen har hengt seg f.eks. Kanskje du nylig har sett en film hvor dette skjedde med noen. Kan bety så mye, men absolutt ingen forvarsel på noe. Anonymkode: 9c6e4...76b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 https://realdreaminterpretation.com/dreams-father-dying/ Anonymkode: cf920...84f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå