Miss-P Skrevet 16. juni 2022 #1 Del Skrevet 16. juni 2022 Hei! skal i bryllup om 2uker, der jeg er bedt til kaffi, men da lurer jeg på hva som er innafor å gå med i kirken? Er det greit å komme der med vanlige klær? vil helst spare fin kjolen til kvelden😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leitz Skrevet 16. juni 2022 #2 Del Skrevet 16. juni 2022 Ha på deg finkjolen i kirken, når du drar hjem skifter du til vanlige klær, og så skifter du til finkjolen igjen på kvelden før du drar i kaffen Ikke innafor å komme i vanlige klær i kirken. Jeg hadde blitt veldig skuffet om noen gjorde det i mitt bryllup om 1,5 mnd.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Del Skrevet 16. juni 2022 Man pynter seg jo i kirka og det vanlige er å stille med klærne man har på hele dagen. Du kan jo ha en annen fin kjole i kirka hvis du har en mer "festkjoler" til kvelden som du vil "spare" eller ikke syntes passer i kirka. Anonymkode: b5cd5...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Del Skrevet 16. juni 2022 Her er det faktisk helt vanlig at kaffegjestene kommer i "vanlige" klær i kirka. Selvfølgelig kommer man ikke i noe veldig slitt eller stygt, men i normalt pent hverdagstøy. Nå skal det sies at de fleste bryllupene med kaffegjester her i området har 100+ gjester, så da sitter de nærmeste pent pyntet langt fram, og de andre (kaffegjestene og andre tilhørere) lenger bak. Hadde ingen kaffegjester i vårt bryllup, men det var noen naboer som kom for å overvære vielsen. Veldig trivelig, og jeg la ikke merke til hva de hadde på seg. De gangene jeg selv har vært i kirken bare for å se på bekjente som gifter seg, har jeg forresten hatt på meg en pen hverdagskjole. Anonymkode: bf96d...64f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Del Skrevet 16. juni 2022 Leitz skrev (11 timer siden): Ha på deg finkjolen i kirken, når du drar hjem skifter du til vanlige klær, og så skifter du til finkjolen igjen på kvelden før du drar i kaffen Ikke innafor å komme i vanlige klær i kirken. Jeg hadde blitt veldig skuffet om noen gjorde det i mitt bryllup om 1,5 mnd.. Tuller du nå? Må seriøst være noe av det dummeste jeg har lest. Da vi giftet oss var det flere som dukket opp i kirken i vanlige klær. Det var noen kollegaer og venner av mine foreldre. Synes det var utrolig kjekt at de kom, og det falt meg ikke inn å reagere på antrekket deres. Skjerp deg! Anonymkode: ed1a2...e89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-P Skrevet 16. juni 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 16. juni 2022 Takk for tilbakemeldinger! 😄 føler selv det kanskje er litt feil å gå med vanlige klær, men så har vi ikke sjangs å stikke hjem, og vi får ikke hotellrommet før etter kl 15. derfor ønsker jeg ikke bruke festkjolen i kirken, men jeg kan jo gå i en annen kjoke såklart.. men husker faktisk fra mine foreldres bryllup på seint 90’ tallet, da var det fler som var i kirken med tank top og kort shorts av jeans🤪 så om en er pyntet i fine klær er vel det bedre enn å se ut som man kommer rett fra hagen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leitz Skrevet 17. juni 2022 #7 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tuller du nå? Må seriøst være noe av det dummeste jeg har lest. Da vi giftet oss var det flere som dukket opp i kirken i vanlige klær. Det var noen kollegaer og venner av mine foreldre. Synes det var utrolig kjekt at de kom, og det falt meg ikke inn å reagere på antrekket deres. Skjerp deg! Anonymkode: ed1a2...e89 Nei jeg tuller ikke. Men det er jo forskjell på om en kollega eller andre perifere kommer innom, og noen som faktisk er invitert i selve bryllupet… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Del Skrevet 17. juni 2022 Man skal ha vise respekt for kirkerommet. Da ikke i ha du har på deg men hva du tenker i hjertet ditt. Anonymkode: 62818...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Del Skrevet 17. juni 2022 Leitz skrev (2 timer siden): Nei jeg tuller ikke. Men det er jo forskjell på om en kollega eller andre perifere kommer innom, og noen som faktisk er invitert i selve bryllupet… Bridezilla. Anonymkode: ed1a2...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 17. juni 2022 #10 Del Skrevet 17. juni 2022 Er man invitert i selve bryllupet tenke jeg at man kan pynte seg i kirken også, men om det er en nabo, kollega som bare kommer for å se så er det jo ikke noe problem å gå i hverdagsklær så lenge man unngår slaskete stil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå