Gå til innhold

Har falt for en nydelig dame.... Men nettopp fått vite at hun er 10 år eldre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte da jeg møtte henne at hun var et par - tre år eldre enn meg. Nå har jeg, via andre, funnet ut at hun er ti år eldre. 

Jeg er 38.hun 48. Hun er aldeles skjønn, utvendig og innvendig. Men det er jo en utfordring, dette med alderen? Er det noen her som er sammen med en "feil vei" aldersmessig? Må jeg droppe tanken på henne tror dere? Vil gjerne ha innspill. 

Anonymkode: 8db63...5b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint

Anonymkode: 7d3f3...b3e

• Liker 19
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er du redd for? At dere skal eldres ulikt? Du så jo ikke nå at hun var såpass mye eldre, og det er ikke slik at hun plutselig kommer til å eldres i superfart

Hun er heldig med å se yngre ut, og om dere ser ca like gamle ut, så kommer dere mest sannsynlig til å eldres likt. Så når du er 48 og hun er 58, kommer dere til å se ut som 50 åringer begge to

Anonymkode: 7d3f3...b3e

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ønsker deg barn, så er det litt seint med henne, barnetoget har gått.

Anonymkode: 4d3f6...f10

• Liker 12
Skrevet

Utfordringen er kun der om du ønsker barn. Selv er jeg sammen med en som er noen år yngre enn meg og det er noe som passer oss begge perfekt. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette hadde handlet om en mann som hadde møtt en ti år yngre kvinne, så hadde det ikke vært en problemstilling i det hele tatt. Par med ti års aldersforskjell er helt vanlig og normalt, ingen leer på et øyenlokk over det.

Men når det er damen som er den eldste, så må det plutselig grubles og studeres på om dette er mulig.

Heldigvis er dette i ferd med å endre seg, men jeg ville ha blitt veldig betenkt om det var meg som var damen TS skriver om, og jeg oppdaget at dette var en stor sak for ham.

Anonymkode: a8987...a9a

• Liker 15
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet? Barn, som noen har nevnt, men utover det? Hvis dama er 48 men går som 40 - 41 så må hun se fantastisk ut. Eldre damer er jo dritsexy syns jeg så jeg hadde blitt klar for sengevals med en gang jeg hadde hørt det ;)

Anonymkode: 0576d...312

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og 12 år eldre enn samboeren min. Vi har vært sammen i 6 år og skal snart gifte oss. Var litt fordommer blant folk i starten, men i mellomtiden har det rukket å bli nokså vanlig med stor aldersforskjell andre veien. Og etterhvert som folk så at vi var seriøse og fikk barn sammen, dempet snakket og fordommene seg. Folk ser på oss som jevngamle i dag fordi vi har felles venner og interesser. 

Siden vi rakk å få barn da og ingen av oss hadde barn fra før, gjorde det kanskje situasjonen lettere for oss mtp framtiden. Men om det er greit for deg å ikke få barm med partneren din eller du kanskje har barn fra før, så er jo ikke dette noen ulempe:)

Kom gjerne med spørsmål om det er noe spesifikt du lurer på ifm at dama er (mye) eldre i forholdet:)

Anonymkode: e654d...5c1

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Send melding til AnneMa og hør hva hun tenker. 🤭

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

er greia at hun er interessert i deg tilbake?

eller handler det bare om dine tanker og om du burde droppe dem?

altså her må det vare en helhet, hvis hun er den eneste du kan få, så anbefaler jeg å satse forsiktig, men husk at du vil alltid ha øye på andre kvinner og du kan forlate hun når det passer deg, hvordan hadde hun hatt det da?

men hvis det er kun tanker fra din side, så kan du bare like godt ha dem.

Anonymkode: 8267e...446

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tenkte da jeg møtte henne at hun var et par - tre år eldre enn meg. Nå har jeg, via andre, funnet ut at hun er ti år eldre. 

Jeg er 38.hun 48. Hun er aldeles skjønn, utvendig og innvendig. Men det er jo en utfordring, dette med alderen? Er det noen her som er sammen med en "feil vei" aldersmessig? Må jeg droppe tanken på henne tror dere? Vil gjerne ha innspill. 

ønsker du barn? isåfall bør du droppe det.

Anonymkode: 4a808...dfd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ønsker deg barn, så er det litt seint med henne, barnetoget har gått.

Anonymkode: 4d3f6...f10

Tror du ikke en mann på 38 skjønner det??? 

Anonymkode: 43310...2aa

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ønsker du barn? isåfall bør du droppe det.

Anonymkode: 4a808...dfd

Igjen.. tror du ikke en mann på 38 skjønner d?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Begynner vel å bli litt i seineste laget for mannen også, hvis han er 38 år gammel og ønsker seg barn, men fortsatt ikke har verken barn eller dame.. Hvem vil vel risikere sykdommer og fysiske skavanker hos barnet fordi faren først klarte å få barn da han var 40+. 

Anonymkode: 870eb...630

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begynner vel å bli litt i seineste laget for mannen også, hvis han er 38 år gammel og ønsker seg barn, men fortsatt ikke har verken barn eller dame.. Hvem vil vel risikere sykdommer og fysiske skavanker hos barnet fordi faren først klarte å få barn da han var 40+. 

Anonymkode: 870eb...630

Jepp ikke alle ønsker å henge med på det barnetoget. Er masse problemer med barn og ser jeg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Da holder hun seg jævlig godt hvis hun ser ut som hun er like gammel som deg. 

Anonymkode: 78553...e42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og i morgen er hun starter hun på overgangsalderkrisa, og den kan vare opp til syv år.

Samboer gjennom nesten 20 år er nå midt i overgangsalderen. Hun er ikke til å kjenne igjen. Mitt råd, styr unna. 

Anonymkode: 6c507...2f9

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette hadde handlet om en mann som hadde møtt en ti år yngre kvinne, så hadde det ikke vært en problemstilling i det hele tatt. Par med ti års aldersforskjell er helt vanlig og normalt, ingen leer på et øyenlokk over det.

Lol. Sånn bortsett fra en million KG-damer som kaller den ti år eldre mannen for gammel gris, og samtidig stempler alle som synes det er okay. Det du har skrevet her er noe av det mer virkelighetsfjerne som er skrevet på KG, og det sier ikke lite..

Anonymkode: ca29c...da4

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Lol. Sånn bortsett fra en million KG-damer som kaller den ti år eldre mannen for gammel gris, og samtidig stempler alle som synes det er okay. Det du har skrevet her er noe av det mer virkelighetsfjerne som er skrevet på KG, og det sier ikke lite..

Anonymkode: ca29c...da4

Det er da ingen kvinner som kaller TS for gris, hvis han var sammen med en 10 år yngre kvinne.

Men siste tråd vi hadde hvor vi kvinner reagerte, så var det mann på 36 år, og kvinne/barn på 17 år. Det er jo noe helt annet. Jeg hadde syntes en kvinne på 36 år, med en 17 åring var en gris og. 

Det er ingen som reagerer på menn som er sammen med yngre kvinner, så lenge de begge er godt voksne. Og ikke fortsatt tenåringer. 

Anonymkode: a5c06...0ba

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun er snart 50. Overgangsalder og sex. Damene tørker vist inn da.

Anonymkode: eae37...e01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...