Gå til innhold

Mine foreldre valgte å ikke å fortell at

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor lå på sykehus i 4-5 mnd selvom de kunne. Føler meg sviktet. 

Anonymkode: 51f6e...a81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men pleier det å gå 4-5 måneder mellom hver gang du snakker med din mor?

Anonymkode: 543c9...111

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dine foreldre kunne valgt å fortelle deg om den gangen de drakk seg skita fulle, og nesten ødla forholde også, men de gjorde det ikke... 

Er vell mye de ikke har sagt av ulike grunner. 

Anonymkode: f816f...343

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men pleier det å gå 4-5 måneder mellom hver gang du snakker med din mor?

Hva har det med å saken å gjøre? Er ikke det noe man vanligvis forteller barna sine? Å si farvel både for seg selv og de? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dine foreldre kunne valgt å fortelle deg om den gangen de drakk seg skita fulle, og nesten ødla forholde også, men de gjorde det ikke... 

Er vell mye de ikke har sagt av ulike grunner. 

Seriøst sammenlignet du det og dø og kunne si farvel fra begge sider. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva har det med å saken å gjøre? Er ikke det noe man vanligvis forteller barna sine? Å si farvel både for seg selv og de? 

Du skrev jo ikke at moren din holdt på å dø, det er jo litt relevant informasjon 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke kritisere svarene uten å fortelle at hun holdt på å dø

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du skrev jo ikke at moren din holdt på å dø, det er jo litt relevant informasjon 

Jeg går utifra det siden hun var på sykehus så lenge... 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke kritisere svarene uten å fortelle at hun holdt på å dø

Det er ikke vanlig å være på sykehus i 5 mnd uten å være svært alvorlig.. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om det går 4-5 måneder uten at man snakker sammen, så er vel tanken at du ikke har kontakt med de og dermed så informeres du ikke heller. Dere har jo ikke kontakt og er jo derfor tydeligvis ikke intressert i hva som skjer i hverandres liv?
Om du hadde havnet på sykehuset, hadde din tanke vært at du skulle informere dine foreldre som du ikke snakker med?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå trodde jeg selvfølgelig dette var noe i fortid, at du irriterte deg over at du ikke viste at din mor var innlagt i så lang tid da du var ung. Gikk ut ifra at man snakket med sin egen mor i løpet av 4-5 mnd, så falt meg ikke inn at det kunne være i nåtid🙄

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gad fuck KG

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Narad skrev (1 minutt siden):

Om det går 4-5 måneder uten at man snakker sammen, så er vel tanken at du ikke har kontakt med de og dermed så informeres du ikke heller. Dere har jo ikke kontakt og er jo derfor tydeligvis ikke intressert i hva som skjer i hverandres liv?
Om du hadde havnet på sykehuset, hadde din tanke vært at du skulle informere dine foreldre som du ikke snakker med?

Ja faktisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå trodde jeg selvfølgelig dette var noe i fortid, at du irriterte deg over at du ikke viste at din mor var innlagt i så lang tid da du var ung. Gikk ut ifra at man snakket med sin egen mor i løpet av 4-5 mnd, så falt meg ikke inn at det kunne være i nåtid🙄

Hun kunne dø. Kg på det beste. Glem det 

AnonymBruker
Skrevet

Hun kunne dø. Kg på det beste. Glem det 

Å det vet du fordi hun var på sykehuset såpass lenge? Du vet ikke noe om hva grunnen til at hun var der var? 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg går utifra det siden hun var på sykehus så lenge... 

Kanskje du bør ta kontakt å spørre hvordan det går med henne da? Vis at du bryr deg. I stedet for å sitte å klage på kvinneguiden over at du ikke ble informert. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Min mor lå på sykehus i 4-5 mnd selvom de kunne. Føler meg sviktet. 

Din mor har sviktet deg. Ikke noe mer å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår at du følte deg sviktet. Selv om dere ikke hadde nær kontakt er dette informasjon de fleste ønsker. Av og til kan noen tenke at de ikke vil "bry deg" eller beskytte deg, mens av og til kan grunnen være at dere har problemer fra tidligere som ikke er tatt tak i. Uansett – enig med deg. Det er ikke ok.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bye kg. Hadde jeg ligget på sykehus hadde jeg  informert de. Om du så ligger 1 døgn eller mer viser til at det alvorlig. 4-5 mnd.. Som en eldre mor.. Ja. Takk for drit svar mitt feil å spørre feil på døgnet... 

AnonymBruker
Skrevet
Akryl skrev (1 minutt siden):

Din mor har sviktet deg. Ikke noe mer å gjøre. 

Takk også min far. 

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår at du følte deg sviktet. Selv om dere ikke hadde nær kontakt er dette informasjon de fleste ønsker. Av og til kan noen tenke at de ikke vil "bry deg" eller beskytte deg, mens av og til kan grunnen være at dere har problemer fra tidligere som ikke er tatt tak i. Uansett – enig med deg. Det er ikke ok.

Takk. Min far og mor kunne ha fortalt det hele tiden. Dette er virkelig toppen av isberget, hun kunne dø og de tok vekk min mulighet til å si farvel og viser at de ikke bryr seg å si farvel til meg om hun kunne dø. 

• Hjerte 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...