AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Hei Det er vårt første barn og det er første gang vi skal på sommer avslutning i barnehagen. Han er 3 år gammel og går i småbarns avd. Lurer på om foreldrene pleier å pynte seg når de skal på sånn type avslutning? Eller går man i vanlige klær? Pleier dere å hente barnet hjem for å skifte/dusje før man går på avslutningen? Anonymkode: 7ee06...473
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Hadde avslutning i vår bhg i dag, noen mammaer har på kjoler men ikke stibpyntet, mer sommerkjoler, noen fedre med sjorter men veldig mange kommer rett fra jobb også. Barna hadde vel ca halvparten blitt hentet først av de foreldrene som rakk det men mange komm stressende rett før å pyntet barna litt med reine klær. Er litt opp til deg hva du vil tenker jeg. Anonymkode: f9f01...44c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 Har alltid hatt jeans eller sommerkjole på sommeravslutningene til ungene, styrt av været. Orker ikke å pynte meg for å bli klissa ned 🙊😂 Anonymkode: 599e5...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Gikk i det jeg ellers ville gått i. Anonymkode: b57b7...c8b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 Vanlige klær. På både voksne og barn. Anonymkode: 85de7...9fa 1
Akryl Skrevet 15. juni 2022 #7 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hei Det er vårt første barn og det er første gang vi skal på sommer avslutning i barnehagen. Han er 3 år gammel og går i småbarns avd. Lurer på om foreldrene pleier å pynte seg når de skal på sånn type avslutning? Eller går man i vanlige klær? Pleier dere å hente barnet hjem for å skifte/dusje før man går på avslutningen? Anonymkode: 7ee06...473 Det er jo bare barnehage for småbarn. Helt vanlige klær man har på jobben.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 Helt vanlige klær,, det jeg går med å jobb - jeans, skjorte/tskjorte, joggesko, jakke hvis det er kaldt Anonymkode: c3da3...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå