AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Bor i Oslo og møtt en ung tobarnsmor, 32 år. Trodde i starten at det var en helt ordinær dame med vanlig jobb og økonomi, men hun bor i en ny tomannsbolig til sikkert 13-14 mill. Ikke tjener hun fett heller. Nydelig, pen og smart. Åpenbart fra en familie med penger. Føler meg litt utilstrekkelig der jeg kommer med vesentlig mindre. Får kanskje bare prøve å manne meg litt opp. Det virker jo som hun liker meg. Anonymkode: 5d74c...6be
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Hvordan skal du manne deg opp? Jeg hadde syntes det var avtennende hvertfall, å date en som skal drive å manne seg opp og prøve være noe han ikke er. Det skriker usikkerhet og er et rødt flagg kvinner avskyr Hva om å la hun bestemme om du er bra nok for henne? Du må jo være deg selv. Hvordan ellers skal det funke i lengden? kanskje hun også er lei av at folk dømmer henne pga den rike familien. Så ikke gå i den fella. Vær deg selv, det er den eneste måten du kommer noe vei med henne på Anonymkode: 2ce14...da6 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg hadde syntes det var avtennende hvertfall, å date en som skal drive å manne seg opp og prøve være noe han ikke er. Det skriker usikkerhet og er et rødt flagg kvinner avskyr Jeg synes det høres ut som om han vil manne seg opp til å være seg selv, og ikke føle på utilstrekkelighet, ikke å gjøre seg til noe han ikke er. Anonymkode: b1039...780 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Hun har vel vært gift/samboer og delt den boligen med eksen, og han har latt henne sitte igjen med den siden det også er hjemmet til barna deres. Ellers kan hun naturligvis komme fra en velstående familie. Men dette er ikke så viktig for din del. Du må bare være deg selv og være glad for at hun synes du er helt ok som du er. Anonymkode: 75b40...828 2
Helene1982 Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Hun har jo valgt deg, og er hun så oppegående, smart og pen som du mener, ville jeg stolt på at hun greier å ta gode avgjørelser for hvem hun ønsker å være sammen med. Kanskje hun på grunn av at hun er økonomisk trygg ser egenskaper i deg som handler om andre ting enn økonomi som er viktigere for henne, da hun ikke trenger en mann til å forsørge seg økonomisk. Det er naturlig å føle at den du er forelsket i er perfekt og du har masse feil. Sannheten er vel at vi alle er litt brukete og uperfekte, men leter etter noen som får frem det beste i oss. 3
kbr Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bor i Oslo og møtt en ung tobarnsmor, 32 år. Trodde i starten at det var en helt ordinær dame med vanlig jobb og økonomi, men hun bor i en ny tomannsbolig til sikkert 13-14 mill. Ikke tjener hun fett heller. Nydelig, pen og smart. Åpenbart fra en familie med penger. Føler meg litt utilstrekkelig der jeg kommer med vesentlig mindre. Får kanskje bare prøve å manne meg litt opp. Det virker jo som hun liker meg. Anonymkode: 5d74c...6be Hvis hun sitter bedre økonomisk i det enn deg, så er det bare å glemme. Du er sjanseløs. Kvinner dater oppover, knuller oppover og etablerer forhold oppover på den sosioøkonomiske skalaen. Det er en selvfølge at mannen skal ha mer formue, mer lønn, og høyere status enn henne. Ellers går det ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 Hvordan ser hun ut? Og hvordan ser du ut? Det er data vi trenger for å kunne svare på dette. Anonymkode: 15a38...1b7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #8 Skrevet 16. juni 2022 kbr skrev (17 minutter siden): Hvis hun sitter bedre økonomisk i det enn deg, så er det bare å glemme. Du er sjanseløs. Kvinner dater oppover, knuller oppover og etablerer forhold oppover på den sosioøkonomiske skalaen. Det er en selvfølge at mannen skal ha mer formue, mer lønn, og høyere status enn henne. Ellers går det ikke. Åh, slutt. Anonymkode: 84740...0f5 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #9 Skrevet 16. juni 2022 kbr skrev (22 minutter siden): Hvis hun sitter bedre økonomisk i det enn deg, så er det bare å glemme. Du er sjanseløs. Kvinner dater oppover, knuller oppover og etablerer forhold oppover på den sosioøkonomiske skalaen. Det er en selvfølge at mannen skal ha mer formue, mer lønn, og høyere status enn henne. Ellers går det ikke. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan ser hun ut? Og hvordan ser du ut? Det er data vi trenger for å kunne svare på dette. Anonymkode: 15a38...1b7 Dette er bare tull. Hvis hun liker deg så betyr alt annet ingen ting. De fleste oppegående kvinner ser ikke på hvor mye en mann tjener (så lenge han har fast jobb og kontroll på økonomien) eller at mannen må være så eller så pen. Hva man tiltrekkes av er veldig individuelt, og personlighet og utstråling teller mye mer en rent overfladisk utseende. Anonymkode: e1b18...31b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 kbr skrev (17 timer siden): Hvis hun sitter bedre økonomisk i det enn deg, så er det bare å glemme. Du er sjanseløs. Kvinner dater oppover, knuller oppover og etablerer forhold oppover på den sosioøkonomiske skalaen. Det er en selvfølge at mannen skal ha mer formue, mer lønn, og høyere status enn henne. Ellers går det ikke. Nå er det han som føler seg underlegen her, du må lese teksten én gang til. Anonymkode: a2a1f...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå