Gå til innhold

Kombi vaskemaskin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe å kjøpe? Vurderer det sterkt for å spare plass, i tillegg til at det virker så lettvint.🤷‍♀️ Noen som har og som anbefaler det? 

Anonymkode: 726a8...842

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare hørt dårlige rykter om det, men så har venninna mi en og er super fornøyd 😅 men hun kjøpte en av de dyreste. Så jeg tror det finnes mange dårlige billige og noen bra dyre

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min. Tromler bare håndkler og laken, da. Er dere storfamilie med mye klesvask blir det nok ikke optimal kapasitet. Men perfekt for et barn og meg. Har en fra Samsung, hatt i 3 år og er like fornøyd fortsatt.

Anonymkode: 552b8...71e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har AEG og er fornøyd. Eneste enkelte ikke tenker på er at tørkekapasiteten er ikke like stor som vaskekapasiteten så mm kan ikke stappe maskina full. Ingen problem for meg. Og jeg tørker bare håndklær😃

Anonymkode: 7623a...f73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ganske dyr kombimaskin fra Siemens, og har vært fornøyd, men opplevde i år (maskinen er bare to år gammel) at jeg måtte ha tekniker hos meg fordi tørketrommelen stoppet etter noen minutter. Teknikeren fant ut at det var masse lo som hadde samlet seg inne i maskinen, og som han fjernet. Denne loen er det meningen skal forsvinne ut med skyllevannet (det er ikke noe lofilter som skal tømmes, slik som med ordinære tørketromler).

Liker maskinen godt, men er blitt noe mer skeptisk etter dette. Venter bare på at det skal hope seg opp igjen med lo og så at jeg må ha besøk av tekniker for reparasjon igjen. Kan ikke gjøre dette selv. Det er greit så lenge forhandler betaler (fem års garanti), men ikke når jeg etter fem år må betale selv. Tekniker tar 1000 kroner for en halvtimes tid. Er i dialog med forhandler, så får se hva som kommer ut av det.

Anonymkode: 6af86...0ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en ganske dyr kombimaskin fra Siemens  Anonymkode: 6af86...0ce

Hva vil en ganske dyr si? Toppmodell?

Anonymkode: 5b5d2...8c4

Skrevet

Har en AEG, en ganske dyr en som jeg er veldig fornøyd med. Både vaske- og tørkekapasiteten er god, det er varmepumpeteknologi i den (noe jeg leste på tester var et pluss, uten at jeg vet hva det innebærer). 
Den har et filter for lo - et veldig lite et sammenlignet med vanlige tørketromler, som må tømmes etter hver gang. 
Jeg er alene og derfor funker det, ville ikke gått med en familie på 3-4 stk innbiller jeg meg for det er ganske upraktisk å ikke kunne sette på vask når en tørker tøy. Ville hatt 2 maskiner om jeg hadde hatt bedre plass, absolutt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med min. Skal sies vi er to voksne som sjeldent tørker noe, tørker du absolutt alt og har små barn ser jeg for meg det kan bli litt utfordrende. 

Anonymkode: 15cf7...eb3

AnonymBruker
Skrevet

Problemet med kombimaskiner i familier er jo at når maskinen er opptatt med vask og tørk, og har kommet i gang med tromlingen, kan man ikke sette på en ny vask så lenge. Man må vente til tørkingen er ferdig, før man kan vaske mer. Det er litt dumt, og en syklus kan fort ta 5-6 timer. Det er jo en halv dag.

Jeg vil helst ha to separate maskiner, så jeg kan sette på en ny maskin med f.eks. gensere og bluser, mens trommelen tørker håndklær.

Anonymkode: dba3e...68d

• Liker 1
Skrevet

Vi er fornøyd med vår AEG. Har hatt den i ett år nå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2022 den 6.43):

Hva vil en ganske dyr si? Toppmodell?

Anonymkode: 5b5d2...8c4

Den kostet rundt 18.000 når jeg kjøpte den for 2,5 år siden.

Anonymkode: 6af86...0ce

AnonymBruker
Skrevet

Om det lønner seg spørs vel på hvor mange dere er? Jeg kunne aldri hatt det. 

Anonymkode: a0718...5f6

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nylig kjøpt denne på tilbud til 4999, og er superfornøyde etter cirka 10 vasker (+ noe tørk). Det trenger ikke koste skjorta!

https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/kombinert-vasktoerk/samsung-wd82t4047ceee-kombi-vasktoerk/p-1072659/store/1459/?gclid=CjwKCAjw77WVBhBuEiwAJ-YoJBR_rc7VYcEiDvBn-iRLhxgzBmQ9rGm2_Q3SttpsdEYbgUjqzETM6BoCPqsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 996de...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...