AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Min datter på 25 år ble singel for ca en uke siden, er helt knekt og lei seg og til fredagen starter ferien hennes, en ferie hun og typen hadde masse planer for som nå ikke er mer, hun har da flyttet hjem til meg og sitter nå og er fortvilet fordi hun nå skall ha ferie uten noen planer og venindene hennes er på ferie med sine typer og familier og livet suger max. Så som den snille pappaen jeg er så sier jeg at vi kan finne på noe vi to, vi kan gå turer i fjellet, dra på bytur og se på rare folk og..... og ... Å der sitter jeg å lurer på hva i all verden kan vi finne på da? Min datter er mer treningsstudio enn fjellet, en tur å russle rundt i Oslo er sikkert greit men ikke noe du gjør mer en en eller to ganger på tre uker. Det gjør så vondt å se henne slik å jeg vil så gjerne hjelpe men vet ikke helt hvordan, og ja hun må møte sorgen og gå videre men tre uker ferie alene, nysingel og alle venninder er bortreist kan gjøre den sorgprosessen utrolig tung å da vil jeg gjøre det lille jeg kan for å få tankene over på noe annet en liten stund nå og da hvertfall. Tips mottas med stor takk. Anonymkode: 13ccf...601 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Den lille prinsessa di er voksen, 25 år gammel. Hva mer får du gjort annet enn å tilby henne en god ferie med mange positive opplevelser og gode samtaler? Du er far, ingen venninne . Her har du en god anledning til å knytte bånd mellom dere to, uten at du skal be på dine knær om at hun skal bli med deg på ferie. KjærlighetsSorg er vondt, men det er viktig å få henne til å jobbe gjennom sorgen og ikke forveksle den med sykdom Anonymkode: c9c7d...12c 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Min datter på 25 år ble singel for ca en uke siden, er helt knekt og lei seg og til fredagen starter ferien hennes, en ferie hun og typen hadde masse planer for som nå ikke er mer, hun har da flyttet hjem til meg og sitter nå og er fortvilet fordi hun nå skall ha ferie uten noen planer og venindene hennes er på ferie med sine typer og familier og livet suger max. Så som den snille pappaen jeg er så sier jeg at vi kan finne på noe vi to, vi kan gå turer i fjellet, dra på bytur og se på rare folk og..... og ... Å der sitter jeg å lurer på hva i all verden kan vi finne på da? Min datter er mer treningsstudio enn fjellet, en tur å russle rundt i Oslo er sikkert greit men ikke noe du gjør mer en en eller to ganger på tre uker. Det gjør så vondt å se henne slik å jeg vil så gjerne hjelpe men vet ikke helt hvordan, og ja hun må møte sorgen og gå videre men tre uker ferie alene, nysingel og alle venninder er bortreist kan gjøre den sorgprosessen utrolig tung å da vil jeg gjøre det lille jeg kan for å få tankene over på noe annet en liten stund nå og da hvertfall. Tips mottas med stor takk. Anonymkode: 13ccf...601 Vær der for henne og hør på henne når hun sørger og gråter. Ta henne med på fjellet hvis hun vil det. Skjønner så godt at det er vondt å se henne slik for deg. Ta dagene som de kommer og se an hva hun vil gjøre. Kafeer, shopping og uteliv er kanskje ikke helt det hun ser for seg å gjøre med pappa'n sin, men du kan jo spørre. Kino kanskje? Da gjør dere noe sammen, samtidig som hun får tankene over på noe annet en stakket stund og i mørket er det ingen som ser om hun gråter litt heller. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den lille prinsessa di er voksen, 25 år gammel. Hva mer får du gjort annet enn å tilby henne en god ferie med mange positive opplevelser og gode samtaler? Du er far, ingen venninne . Her har du en god anledning til å knytte bånd mellom dere to, uten at du skal be på dine knær om at hun skal bli med deg på ferie. KjærlighetsSorg er vondt, men det er viktig å få henne til å jobbe gjennom sorgen og ikke forveksle den med sykdom Anonymkode: c9c7d...12c Kjærlighetssorg er vondt uansett alder, og pappa er pappa uansett om man er tenåring eller voksen også. Hun har ingen venninner tilstede de tre neste ukene så her kommer da pappa inn og spør om noen har råd så han kan være en støtte for datteren sin. Jeg syns det er så fint at fedre stiller opp når de kan. Anonymkode: c2200...be8 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Opplevelser. Rafting for eksempel. Å utfordre seg selv og henne til å oppleve noe nytt er bra både for situasjonen og deres relasjon. Gjerne noe du vet at ingen av dere har forsøkt tidligere. Anonymkode: a1ae0...f74
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Min datter på 25 år ble singel for ca en uke siden, er helt knekt og lei seg og til fredagen starter ferien hennes, en ferie hun og typen hadde masse planer for som nå ikke er mer, hun har da flyttet hjem til meg og sitter nå og er fortvilet fordi hun nå skall ha ferie uten noen planer og venindene hennes er på ferie med sine typer og familier og livet suger max. Så som den snille pappaen jeg er så sier jeg at vi kan finne på noe vi to, vi kan gå turer i fjellet, dra på bytur og se på rare folk og..... og ... Å der sitter jeg å lurer på hva i all verden kan vi finne på da? Min datter er mer treningsstudio enn fjellet, en tur å russle rundt i Oslo er sikkert greit men ikke noe du gjør mer en en eller to ganger på tre uker. Det gjør så vondt å se henne slik å jeg vil så gjerne hjelpe men vet ikke helt hvordan, og ja hun må møte sorgen og gå videre men tre uker ferie alene, nysingel og alle venninder er bortreist kan gjøre den sorgprosessen utrolig tung å da vil jeg gjøre det lille jeg kan for å få tankene over på noe annet en liten stund nå og da hvertfall. Tips mottas med stor takk. Anonymkode: 13ccf...601 God pappa du! Gå på kino, ut å spise, tivoli,stranden,gå en tur, museum. Shoppe i sverige?Hva liker hun? Hun er voksen så må tåle at livet er sånn noen ganger selv om det ikke er noe særlig. Så flott at du stiller opp! Anonymkode: 1b481...186 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): God pappa du! Gå på kino, ut å spise, tivoli,stranden,gå en tur, museum. Shoppe i sverige?Hva liker hun? Hun er voksen så må tåle at livet er sånn noen ganger selv om det ikke er noe særlig. Så flott at du stiller opp! Anonymkode: 1b481...186 Brettspill, kort, filmkveld hjemme osv. Anonymkode: 1b481...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå