AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Som at du ikke var god nok, og det dere hadde ikke var bra nok? Anonymkode: 5c16d...e40
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Kommer jo helt an på hva slags ting det gjelder. Anonymkode: 1533a...f98 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 Sex. At jeg feks ønsker oral på meg også. Anonymkode: 5c16d...e40
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sex. At jeg feks ønsker oral på meg også. Anonymkode: 5c16d...e40 Du ønsker oralsex utført på deg, men kjæresten din vil at du ikke skal spørre om det...? 🤔 Anonymkode: 1533a...f98
Jdz Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 Det kommer helt an på hva det dreier seg om, men hvis det er berettiget kritikk på et område jeg kan forbedre meg, så nei, selvsagt ikke.
MuffinStud Skrevet 15. juni 2022 #7 Skrevet 15. juni 2022 Jeg tenker på det som at jeg har vekket hennes mersmak på sex og at hun ønsker nye eventyr med meg. 1
Blåjojo Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sex. At jeg feks ønsker oral på meg også. Anonymkode: 5c16d...e40 Tenker du utføre oralsex på en annen måte, eller å gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #9 Skrevet 15. juni 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Sex. At jeg feks ønsker oral på meg også. Anonymkode: 5c16d...e40 Dette kan jo formuleres på mange måter. Det trenger ikke fremstilles som at du er misfornøyd og ønsker å endre noe. Du kan bare si at du tenner på å bli slikka, og at du gjerne vil at han skal gjøre det Anonymkode: 9f3a2...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #10 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du ønsker oralsex utført på deg, men kjæresten din vil at du ikke skal spørre om det...? 🤔 Anonymkode: 1533a...f98 Han har aldri sagt at jeg ikke skal spørre om noe, er vel bare jeg som er redd for å såre ham eller ødelegge noe. Blåjojo skrev (3 minutter siden): Tenker du utføre oralsex på en annen måte, eller å gjøre det? Nei, han er dritgod og får meg til å komme🔥 Men det er vel over ett år siden sist. Jeg suger ham mellom 2-4 ganger i mnd, ofte ifbm samleie. ts Anonymkode: 5c16d...e40
Trolltunge Skrevet 15. juni 2022 #11 Skrevet 15. juni 2022 Nei. Jeg ville vært veldig interessert i hva han ønsket. Og litt overrasket over at han ikke hadde sagt fra tidligere, men bedre sent enn aldri. 1
Blåjojo Skrevet 15. juni 2022 #12 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han har aldri sagt at jeg ikke skal spørre om noe, er vel bare jeg som er redd for å såre ham eller ødelegge noe. Nei, han er dritgod og får meg til å komme🔥 Men det er vel over ett år siden sist. Jeg suger ham mellom 2-4 ganger i mnd, ofte ifbm samleie. ts Anonymkode: 5c16d...e40 Ville nok spurt om det var en grunn til at han ikke gjorde det lengre. Samt sagt at det er noe du savner, særlig siden han er så god til det. Kanskje innlede samtalen med et spørsmål om han var fornøyd med sexlivet. Jeg gjorde dette med eksen min. Han var ivrig de første mnd., men så dabbet det av og stoppet opp. Men han forventet at jeg skulle gi han oralsex. Hadde ikke blitt lei meg av å få et sånt spørsmål. Tenker det er en ting som er helt greit å spørre om. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #14 Skrevet 16. juni 2022 Selvfølgelig ikke. Jeg kan ikke lese tanker, så om det er noe han ønsker, må han si det. Og da blir jeg glad for at han er komfortabel med det. Et forhold der det ikke er rom for å dele den type ønsker, orker jeg ikke. Anonymkode: a9dd3...abd 1
FrøkenFri Skrevet 16. juni 2022 #15 Skrevet 16. juni 2022 Nei, selvsagt ikke. Det betyr bare at han er trygg nok på meg til å fortelle hvordan han liker ting. Jeg blir bare glad av det, da kan jeg gjøre det enda bedre for han.
Myrmica Skrevet 16. juni 2022 #16 Skrevet 16. juni 2022 Man kan ikke være så hårsår at man blir lei seg om partneren ber deg gjøre noe annerledes. Da blir jo sexlivet aldri topp, om man ikke kan be om det man vil ha? Men man bør jo selvsagt ta det opp på en ordentlig måte.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #17 Skrevet 16. juni 2022 Tenker på sex? Nei, det er jo bra for meg å vite hva jeg skal gjøre for at de skal ha det best mulig, istedenfor å gjøre det samme gamle de kanskje ikke liker. Anonymkode: 929d5...251
Fioljenta Skrevet 16. juni 2022 #18 Skrevet 16. juni 2022 Altså, hvis han hele tiden retter på meg og kommer med nye forslag, ville jeg følt meg litt utilstrekkelig. Men, ingen av oss er tankelesere, så jeg setter pris på litt guiding iblant. 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 Nei. Jeg spør også om hva jeg kan gjøre annerledes for at det skal bli enda bedre for ham. Det samme gjør han. Men jeg hadde kanskje blitt litt lei meg dersom han sa at "jeg liker egentlig ikke når du gjør sånn eller sånn". Da er det bedre å fokusere på det positive å si " det er så deilig når du gjør det der med meg, kunne vi prøvd å gjøre mer av det og utforske mere innenfor det området. Tror kanskje jeg kunne likt dersom vi gjorde det på en annen måte også". Anonymkode: b5434...ede 1
Rosa Dartle Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nei. Jeg spør også om hva jeg kan gjøre annerledes for at det skal bli enda bedre for ham. Det samme gjør han. Men jeg hadde kanskje blitt litt lei meg dersom han sa at "jeg liker egentlig ikke når du gjør sånn eller sånn". Da er det bedre å fokusere på det positive å si " det er så deilig når du gjør det der med meg, kunne vi prøvd å gjøre mer av det og utforske mere innenfor det området. Tror kanskje jeg kunne likt dersom vi gjorde det på en annen måte også". Anonymkode: b5434...ede Enig i dette.. Slik TS sier det: «du er ikke god nok», «det du gjør er ikke bra nok».. Da ville jeg blitt lei meg. Men det er jo ofte vi sier til hverandre hvordan vi kan utforske hverandre på en bedre måte, gjøre andre ting osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå