Gå til innhold

13 åring eksponert for selvmordsprat. Er det okei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger råd for hva jeg skal gjøre..

Jeg har jobbet en plass som var fosterhjem for ei. Vi fikk god kontakt og jeg har fulgt hennes hverdag i 3 år, pluss ene ungen til sjefen på 13 år. Når fosterungen ble 18 for 1 år siden flyttet hun hjem til faren og ble kuttet fra alt sosiale former. Fikk ikke hilse på oss eller noe om hun møtte på oss. Nå for 3 mnd siden måtte jeg blokke henne fra snap fordi hun la ut på privat story og direkte snapper hvor deprimert og lei hun var livet, søkte alltid oppmerksomhet på at nå skulle hun ta livet, for så å slette meg som venn og legge me til igjen etter ett døgn. Dette skjedde så utallige mange ganger at jeg ble dritlei😅 Jeg har hatt vond magefølelse etterpå i frykt for at hun faktisk var skikkelig deprimert. Nå for noen uker siden har hun addet den 13 åringen til sjefen i private storyen hennes og lagt ut masse heavy stuff. Pilleglass som hun mener hun snart sluker osv, at hun sulter seg fordi hun da skal dø av det. Jenta på 13 har vist det til meg og sagt hun er bekymret. Men er det ikke kjempefeil at en 13 åring skal bli eksponert for dette?? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg kan ikke sende mld til faren for han bryr seg ikke hva hun gjør i det hele tatt(literaly, en god grunn til at hun ble flyttet i fosterhjem). Er det rett av meg å sende en rolig melding til henne og forklare at jeg synest ikke at hun jenta skal bli eksponert for alt hun legger ut der?

Anonymkode: b1691...be2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...