Gå til innhold

Forventer dere at eksen (barnets far eller mor) kommer på sommeravslutningen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt innafor eller ikke ? 

Anonymkode: f80cb...66e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, her stilte både jeg og eksmannen. Fint for sønnen vår 😊 så også flere foreldre som er skilte hvor begge stilte. 

Anonymkode: a7cea...610

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper sterkt ikke. Barnas far kon aldri før på avslutninger. Men nå kommer han, for å ødelegge for meg. 

Anonymkode: cc7e9...262

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, her stilte både jeg og eksmannen. Fint for sønnen vår 😊 så også flere foreldre som er skilte hvor begge stilte. 

Anonymkode: a7cea...610

Samme her. Men så flertallet var at de kom sammen.

Jeg derimot kom alene og kunne nok likegodt valgt at far steppet opp, men vil selv vise interesse og ansikt. Jeg tar det selvom jeg hater disse tilstelningene, men det gleder barna uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Forventet: ja, håpet: nei. Han dukket ikke opp

Anonymkode: 777cd...e83

AnonymBruker
Skrevet

Vi stiller alltid begge to på det meste som angår barnet vårt.

Vi er jo familien til barnet fortsatt. 

Anonymkode: f9d2e...bdb

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forventet: ja, håpet: nei. Han dukket ikke opp

Anonymkode: 777cd...e83

Helt likt her. Ble litt skuffet.. ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt likt her. Ble litt skuffet.. ts

Omvendt😆 mente jeg

Skrevet

Det skulle da søren meg bare mangle, det er da faren/moren til barnet!

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Teatrica skrev (5 minutter siden):

Det skulle da søren meg bare mangle, det er da faren/moren til barnet!

Ikke lett når far finner unnskyldninger. Syntes det var flere som var alene med barnet (som faktisk var gift) men det kan være jobb årsaker da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke lett når far finner unnskyldninger. Syntes det var flere som var alene med barnet (som faktisk var gift) men det kan være jobb årsaker da. 

Jeg sa ikke det var lett, jeg svarte på spørsmålet om jeg forventet det...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Helt innafor eller ikke ? 

Selvfølgelig kommer barnets mor og far på avslutningen  om det er mulig i forhold til jobb. Noen ganger kommer bare en av oss for det er ikke praktisk gjennomførbart at begge kommer. Men det er avklart i god tid.

Anonymkode: 50494...b0e

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. Er man venner med eksen, så ja. Har man et bittert brudd eller det ofte blir dårlig stemning mellom foreldrene, så nei, da er det kun den som har barnet den dagen som bør møte opp. 

Anonymkode: 301aa...d2c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer an på. Er man venner med eksen, så ja. Har man et bittert brudd eller det ofte blir dårlig stemning mellom foreldrene, så nei, da er det kun den som har barnet den dagen som bør møte opp. 

Anonymkode: 301aa...d2c

Stakkars barn. Foreldre bør skjerpe seg. Og gjøre det best mulig for BARNET. De fleste barn ønsker begge med, gift eller skilt. Er det jobb som kommer i veien får man ikke gjort noe. Men bitre ekser som gjør livet surt for hverandre ødelegger mest for barnet.

Anonymkode: 09583...d2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal begge foreldre komme i avslutningen (så langt det lar seg gjøre med tanke på jobb osv), at man er skilt er da ingen unnskyldning for å ikke stille opp for barnet

Anonymkode: 815e1...b32

Skrevet

Du er passe egoistisk som voksen om du ikke kan gå på en skoleavslutning med eksen. Bitre og egoistiske personer. Få det bort

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glemmer ikke min noe spente men forventningsfulle 4-5 åring som speidet etter faren på sommeravslutningen i barnehagen. Etter myyye greier hadde faren sagt han skulle komme. Men, neida..

Etter det har vi ikke håpet eller forventet noe mer og nå lever han uansett ikke lenger (og barnet går på mellomtrinnet på skolen). Bare trist..

Jeg vet også om foreldre der den ene truer med å ta med seg barnet/a fra avslutningen om den andre forelderen dukker opp 🥲

Anonymkode: db596...d87

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Yngste hadde 7. trinnsavslutning i går og selv mange skilte foreldre kom begge to og til og med satt sammen i stor grad.   Har vært lite snakk om mine/dine uker på sånne dager.  

Har hatt barn på skolen i 10 år og har aldri sett noen scener mellom ekser.  Det jeg kan si er at blir foreldre skilt og mannen ikke har høyere utdanning så er sjansen større for at far slutter å dukke opp.  

Anonymkode: e4b24...a38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Glemmer ikke min noe spente men forventningsfulle 4-5 åring som speidet etter faren på sommeravslutningen i barnehagen. Etter myyye greier hadde faren sagt han skulle komme. Men, neida..

Etter det har vi ikke håpet eller forventet noe mer og nå lever han uansett ikke lenger (og barnet går på mellomtrinnet på skolen). Bare trist..

Jeg vet også om foreldre der den ene truer med å ta med seg barnet/a fra avslutningen om den andre forelderen dukker opp 🥲

Anonymkode: db596...d87

Herlighet! 

Truer med å ta med barnet.. Snakker om å straffe et barn for voksne problemer. 

Jeg synes det er trist at ikke voksne folk kan holde følelsene i sjakk og ta seg sammen. Et brudd er ikke det samme som at  man trenger å la bitterheten og sinne ta helt over. 

Man har ikke akkurat akseptert et brudd og gått videre med sitt liv, om man ikke klarer å samarbeide og møtes på viktige begivenheter i barnets liv. 

Anonymkode: f9d2e...bdb

AnonymBruker
Skrevet

Begge foreldre og bonusforeldre stiller stolt opp her :) Med mindre det er plassbegrensinger, da er det kun foreldre.

Anonymkode: 2448b...3f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...