Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi skal søke assistert befruktning gjennom staten, vi har et barn fra før men sliter med barn nr to. Mannen min har tidligere vært yrkeskriminell(solgt narkotika og noen slåsskamper) men lagt dette fra seg da han ble pappa og lever nå et helt annet liv. Han har gått tilbake til skole og kuttet kontakt med gamle livsstil. Vil dette gjøre at vi får avslag på hjelp om assistert befruktning?

Anonymkode: 8e038...543

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde ikke bli noe problem. Jeg var nervøs for det samme, da samboer har en historie med rus blant annet. Men barneomsorgsattesten de krever ser bare 3 år tilbake på slike ting. Jeg gikk inn på politiet sin nettside og søkte om attest, slik at jeg kunne roe nervene på at det går bra. 

Anonymkode: 8a0a6...27c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette burde ikke bli noe problem. Jeg var nervøs for det samme, da samboer har en historie med rus blant annet. Men barneomsorgsattesten de krever ser bare 3 år tilbake på slike ting. Jeg gikk inn på politiet sin nettside og søkte om attest, slik at jeg kunne roe nervene på at det går bra. 

Anonymkode: 8a0a6...27c

Årh tusen takk!  Da satser vi på alt går bra, skulle noe komme opp får vi bare forklare :) 

Anonymkode: 8e038...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...