AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Heihei🙂 Noen som vet? Fantes jo hårfjerningskrem til over lepper/på hake før. Nå finner jeg det ingen steder Jeg tør ikke barbere/skjære det vekk. Voksing er altfor smertefullt, iallefall når jeg skal gjøre selv. Har ikke råd til å gå jevnlig på hudpleiesalong for laser/voksing Inntil jeg får spart opp penger til min egen hårfjerningslaser har jeg lyst å bruke krem. Finner ingenting egnet. Vurderer Veet sensitive, men finner heller ikke dette noen steder. What to do, what to do... 🤔 Anonymkode: 5ddc5...a7d
Gjest O.G. Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Heihei🙂 Noen som vet? Fantes jo hårfjerningskrem til over lepper/på hake før. Nå finner jeg det ingen steder Jeg tør ikke barbere/skjære det vekk. Voksing er altfor smertefullt, iallefall når jeg skal gjøre selv. Har ikke råd til å gå jevnlig på hudpleiesalong for laser/voksing Inntil jeg får spart opp penger til min egen hårfjerningslaser har jeg lyst å bruke krem. Finner ingenting egnet. Vurderer Veet sensitive, men finner heller ikke dette noen steder. What to do, what to do... 🤔 Anonymkode: 5ddc5...a7d Hva med denne? https://www.kicks.no/kicks-beauty/hudpleie/kroppspleie/harfjerning/hair-remover-tool
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Anbefaler bruk av øyenbrynsshaver. Kjøpes veldig billig på Normal osv. Anonymkode: 3428d...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå