Gjest Gjest_Molly_* Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Hei, hvilke sminke merker bruker dere?, har dere noen å anbefale? Eller har dere også noen å AV- befale? hvilke sminke ting må dere bare ha??
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 Jeg bruker mye fra Chanel, både foundation, mascara og øyenskygge
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #3 Skrevet 13. november 2005 Jeg bruker endel forskjellig. Clinique pudder og foundation (av og til Dior pudder som jeg også er veldig fornøyd med) Mascara og concealer fra YSL Øyenskygge fra Lancome og IsaDora Ellers har jeg dårlige erfaringer med foundation fra Kanebo. Men vet om mange andre som har vært fornøyd med den, så det er gjerne bare meg.
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Jeg kjøper fra de fleste merker, men er spesielt glad i Chanel. Kjøper mest fra parfymerier, men har også noen lipgloss og mascara fra Maybelline, L'Oreal og Max Factor. Når der gjelder foundation, concealer og skygger kjøper jeg alltid dyrere merker p.g.a kvaliteten.
Gjest Sand Skrevet 13. november 2005 #5 Skrevet 13. november 2005 Jeg bruker ikke vedlig mye sminke til daglig,men har endel hjemme i skuffer og skap. Litt dilla.... Jeg liker kjempe godt concealeren min fra Revlon. Har også et løst skimmer-pudder derfra som jeg bruker når jeg skal ut. Billig og bra merke. Har også testet øyeskygger og lipgloss derfra og var fornøyd. Nå for tiden går det mye i øyeskygger fra Chanel og Shiseido. De har lekre farger og sitter kjempe bra! Koster endel da,men varer jo lenge. Jeg har lenge vært fast bruker av solpudderet fra Chanel som er DYRT,men SÅ verdt det da! Når jeg skal kjøpe maskaraer blir det ofte fra Maybelline eller Nivea. De koster under 100 kr og gir fint resulatat. Liker forresten også Shiseido,men synes det er lite forskjell på en maskara på 100 og 200... Jeg har en transparent foundation som gir et utrolig lekkert og naturlig resulatat fra Chanel. Lipgloss/leppestifter er fra Chanel og Maybelline. Til daglig bruker jeg concealeren miin fra Revlon,solpudderet fra Chanel,maskara (nå) fra Nivea og lipgloss fra Chanel. Av og til også Chanels øyeskygger som jeg har i fargene "spices" som er naturlige farger med litt skimmer så de passer både på jobb og på byen! Foundation bruker jeg av og til. Så jeg er mest fornøyd med merkene Chanel, Revlon, Maybelline når det gjelder sminke. Jeg har dårlig erfaring med maskara fra Estee Lauder, Loreal og Clarins. Var heller ikke fornøyd sist jeg kjøpte lipgloss fra Lancome som alle hadde rost opp i skyene i en test i et blad. Søppel var det... Har også testet dyre concealere fra Dior,Kanebo og Estee lauder uten å være fonøyd. Revlons er bedre-og billigere,synes jeg!
Gjest Beam Skrevet 13. november 2005 #6 Skrevet 13. november 2005 Flytende concealer fra Lancomé. Ingen ting dekker som den.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. november 2005 #7 Skrevet 13. november 2005 Jeg har ikke noe fast merke. For tiden bruker jeg mest det jeg har kjøpt fra Helena Rubinstein, Clarins, og Kanebo. Jeg har en del "gammelt" fra Chanel.
Gjest Aloha Skrevet 13. november 2005 #8 Skrevet 13. november 2005 Dette er mine (for tiden) favorittprodukter: - Dior foundation - Dior solpudder - Eyeliner fra L´oreal - Estee Lauder Magnascopic Mascara (elsker den) - Øyenskygge fra Isadora - Guerlain Divinora leppestift Ellers varierer jeg noe, liker mascaraer fra både Clarins, Chanel og Dior også.
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2005 #9 Skrevet 13. november 2005 Jeg liker masse forskjellig; har vel ikke noe fast merke, men liker masse fra YSL og Helena Rubinstein, og Lancome mascaraer. Men jeg er like glad i billig som dyrt. Sminke er generelt mye morsommere å kjøpe enn å bruke.
Saeria Skrevet 13. november 2005 #10 Skrevet 13. november 2005 Skal vi se... Øyenskygger: Dior og Chanel Mascara: Kanebo og Estee Lauder Pudderfoundation: Kanebo Pudderkuler: Guerlain Concealer og Concealer/higlighter: Kanebo og YSL Gloss: Lancôme og Dior Ingen Bestemte favoritter altså, men velger de ulike produktene ut i fra de jeg liker/passer best.
Gjest Lea Skrevet 13. november 2005 #11 Skrevet 13. november 2005 Jeg bytter ofte merke, men så fort jeg finner et produkt (og merke) som passer meg perfekt, så holder jeg meg til dette. Akkurat nå tviholder jeg på foundation fra Clinique. Den har jeg brukt leenge. Har dessuten et sett med nøytrale øyenskygger fra Bobbi Brown som jeg håper å få tak i maken til. Ellers er jeg på evig jakt etter den perfekte maskara. Stort sett er dette det jeg bruker (så hvorfor har jeg da et skap proppfullt av andre sminkesaker??).
Tusseline Skrevet 13. november 2005 #12 Skrevet 13. november 2005 Jeg bruker litt av hvert, men er fornøyd med mye fra Chanel, Lancôme og Dior.
Smilla78 Skrevet 14. november 2005 #13 Skrevet 14. november 2005 Bruker ikke noe fast jeg heller men bruker merker som lancome, ysl, estee lauder, chanel, guerlain og dior. Av billige merker liker jeg mascaraene til maybelline også er glam shine fra loreal kanskje verdens beste lipgloss. Sitter bra og klisser ikke.
Salt Skrevet 14. november 2005 #14 Skrevet 14. november 2005 Bruker mest sminke fra Dior og YSL. Både mascara, øyenskygger, foundation, concealer og lipgloss er fra disse to merkene. Ellers liker jeg godt sminken fra Chanel og Lancôme.
Gjest Popelka ulogget Skrevet 14. november 2005 #15 Skrevet 14. november 2005 Har masse fra Clarins, og er veldig fornoyd med det merket. Maskaraen er fra Clinique - den er veldig bra. Har ogsaa noe fra Elizabeth Arden, Lancome, Dior og Body Shop. Samt L'Oreal og Bourjois.
Gjest Spacegirl Skrevet 14. november 2005 #17 Skrevet 14. november 2005 Jeg også kjøper det meste på Body Shop, og har gjort det de siste 10 årene. Men det finnes ingen Body Shop-butikk her jeg bor, så det blir til at jeg hamstrer når jeg er i Oslo.
Melon Skrevet 14. november 2005 #18 Skrevet 14. november 2005 I sminkepungen min finner man alt mulig rart. Liker å bruke forsjellige merker. Er ikke så veldig glad i Maybelline (unntatt Lash Expansion ) og IsaDora.
Søtpotita Skrevet 14. november 2005 #19 Skrevet 14. november 2005 Augeskyggar: H&M, Chanel, Make up store, Lancome, Body Shop. Mascara: Helena Rubinstein, Gosh. Lipgloss: Lancome, Body Shop. Foundation: Kanebo.
Amalthea Skrevet 14. november 2005 #20 Skrevet 14. november 2005 Nå for tiden i sminkepungen: Mascara: Lancôme hypnôse (godt fornøyd) Øyenskygge: Dior (fornøyd) og Lancôme kremøyenskygge (godt fornøyd) Pudder: Clinique Superpowder (fornøyd) Solpudder: Guerlain Terracotta (godt fornøyd) Lipgloss: L'Oreal Glam Shine Juice (godt fornøyd) JuicyTubes(lite fornøyd) Kajal: IsaDora InLiner (godt fornøyd) YSL kajal (lite fornøyd) Øyenbryngele fra HM (fornøyd) men bruker sjelden alt dette hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå