Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som bare er fra meg, som takk for et fint skoleår? Får kort i tillegg og det er ikke en dyr gave rundt 30 kr. 

Anonymkode: be468...0aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan gjøre det hvis du har lyst, men det er ikke forventet. Klassen pleier vel gjerne å gi en felles oppmerksomhet før skoleferie ? Det er alltid hyggelig å bli satt pris på. 

Anonymkode: f205a...473

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan gjøre det hvis du har lyst, men det er ikke forventet. Klassen pleier vel gjerne å gi en felles oppmerksomhet før skoleferie ? Det er alltid hyggelig å bli satt pris på. 

Anonymkode: f205a...473

Lærer får også en felles gave fra klassen. Men jeg hadde lyst å gi en ting bare fra meg, siden lærer har betyd mye og hjulpet meg mye faglig.

AnonymBruker
Skrevet

30 kroner høres lite ut, du får ikke mye for det. Hvis du legger til litt, kan du kjøpe en fin tekopp og en pose te til (eller kaffe), eller du kjøper bare en bukett blomster eller en plante (du får kjøpt en potterose til rundt 50-lappen).

Vet ikke om du egentlig ønsker tips til gave, eller om du bare lurer på om du kan gi gave. Det er helt greit å gi en gave.

Anonymkode: 65ad3...511

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

30 kroner høres lite ut, du får ikke mye for det. Hvis du legger til litt, kan du kjøpe en fin tekopp og en pose te til (eller kaffe), eller du kjøper bare en bukett blomster eller en plante (du får kjøpt en potterose til rundt 50-lappen).

Vet ikke om du egentlig ønsker tips til gave, eller om du bare lurer på om du kan gi gave. Det er helt greit å gi en gave.

Ok, har bare hørt  gaven må ha en ubetydelig sum, Men 50 er nok bedre, ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2022 den 7.29):

Ok, har bare hørt  gaven må ha en ubetydelig sum, Men 50 er nok bedre, ja. 

Det er vel en uskreven regel om at gaven ikke bør koste mer enn maks 3-400 kroner. I dag er det meste såpass dyrt at en nesten ikke kommer unna et par hundre for en gave, det var derfor jeg nevnte at du kunne kjøpe en blomst eller noe, det kan du få kjøpt til under hundrelappen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...