AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Fikk et råd av en homofil kompis en gang, om å aldri spørre noen direkte om deres legning. Nå er det slik at jeg har blitt veldig betatt av en mann. Han må være den vakreste jeg noen gang har sett og jeg liker alt ved han. Han har ingen slike tegn på at han er homofil, men jeg vurderer det slik fordi han er 40 år, ugift, singel, ingen barn, han er så attraktiv at han burde vært kapret for lengst, han bor alene i et stort hus, er opptatt av klær/mote....men kler seg av og til slik at jeg tenker "hjelpes, du hadde hatt godt av en dame...". Han er også kirkegjenger, men det har vel ingenting å si. Som sagt, han har ingen av dem tegnene man ofte tuller med, som feminine fakter, lys stemme, mye gestikulering osv....(og jada, jeg vet at ikke alle homofile er slik ) Hvordan finner man ut om en mann er homofil? nei, jeg nekter å spørre direkte. Og jeg kjenner ingen som kjenner han. Jeg treffer han sporadisk fordi jeg har samme hobby som han og vi småprater litt av og til der (idrett) Håper noen kan svare og hjelpe meg på vei Finner han forøvrig ikke på tinder, match e.l. Anonymkode: a0c5c...142
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Inviter han på date. Anonymkode: 427db...e3c
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Inviter han på date. Anonymkode: 427db...e3c Tør ikke. Ikke enda hvertfall.... Anonymkode: a0c5c...142
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Huff, en kirkegjenger? Rasekatt? Veskehund? Anonymkode: aeef8...f4c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Det er ingen vei utenom å spørre ham om en date tenker jeg😊 Jeg har selv vært forelska i en som viste seg å være homofil. Du kan jo sjekke om han har regnbueflagg etc på sosiale media eller andre tegn som indikerer skeiv legning, men dette er jo heller ikke helt sikkert da mange bifile også bruker slike symboler. Eller rett og slett folk som sympatiserer med de. Anonymkode: c6801...d75
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 Prøv å kom inn på musikksmak? Fryktelig stereotypisk, men av og til stemmer kanskje klisjeen om at homofile elsker musicals, Lady Gaga, Madonna, Eurovision etc. 😄 Anonymkode: f9bc1...539
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 Vis han eller fortell han at du er interessert. F.eks be han med ut på middag/kaffe, si at du gjerne kunne tenke deg å bli bedre kjent med han siden du føler så god kjemi/tiltrekning/interesse... Anonymkode: d6188...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå