Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier - føler jeg er blitt så gammel i det siste, og klarer ikke koble meg på alt de gjør lenger. 

Jeg har ikke barn, er ikke satt i et langvarig forhold, og er egentlig den som er yngst. Jeg følger med på motebildet der det passer meg, har de fleste sosiale media (og jobber med det) og er aktiv i kultur, så jeg er jo ikke akterutseilt på den måten.

Men jeg sitter plutselig på utsiden og ser vennene mine skifte «språk» etter trender (tenåringstrender), legge ut selfies på insta og skrive POV på alt (point of view, trend ala «når du…, men») og utelukkende drikke det som er trendy vin dette kvartalet. (Jeg elsker spennende vin og kjøper ofte nyheter, men velger fortsatt klassisk rødvin om det er det jeg vil ha). 

Vet det er helt latterlige småting, men jeg er altså litt lei, og får meg altså ikke ting å henge meg på dette lenger. Blir litt flau egentlig, som jo er kjempeumodent og kjip og gammel på en gang. 

Har noen klart å riste av seg en slik tankegang? Er det bare 40-årskrisen (blir 40 neste år, resten er over)? Hjelp?

Anonymkode: 42b9f...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mer ut som at de er dine venner som har 40-årskrisa. Det er jo de som fortvilt prøver å være 19 igjen😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...