AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Vi har har barn i samme alder, de er bestevenner og går i 3 klasse. Så vi foreldre har truffet hverandre en del, sittet mye sammen på avslutningene osv.. Han er singel og det er jeg også. Våre ekser/som også er foreldre til barna har ny kjæreste. Jeg føler han mange ganger kommer bort for å prate, alltid. Jeg har et normalt pent utseende og slank , helt ok kropp. Er det noe sannsynlig at han har fantasert om meg, som man omgås med ca hver dag ved bringing til og fra skolen ogdå hjemme. - Eller er det bare meg som er så enkel og har gjort dette? Kunne du som mann tenkt noen deilige tanker? Bare lurer...😉 (reiner med damer svarer her..) Anonymkode: e71f1...f5d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sannsynlig Anonymkode: 12c84...64a Fordi at vi omgås hverandre? Jeg merker jo til og med selv at han gjør meg nyskjerrig, uten at han er noe himmelsk kjekk, men attraktiv nok til t jeg kunne kysset og litt mer med han.;) Det rare er nok det at jeg kjenner til eksen, altså moren til barnet. Vi har blitt venninner. Anonymkode: e71f1...f5d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Du er jo bare en av tusen han møter i ny og ne. Sånn sett ikke så sannsynlig at du betyr noe spesielt for han. Det betyr ikke at du ikke har sjans på han, men det betyr at du må vise interesse for han. Slik at han begynner å se på deg på en annen måte Anonymkode: f427b...528
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er jo bare en av tusen han møter i ny og ne. Sånn sett ikke så sannsynlig at du betyr noe spesielt for han. Det betyr ikke at du ikke har sjans på han, men det betyr at du må vise interesse for han. Slik at han begynner å se på deg på en annen måte Anonymkode: f427b...528 Klarer ikke å vise interesse.. Selvom jeg egentlig er utadvent, blir jeg litt sjenert rundt attraktive menn. Spes i denne settingen der man egentlig bare skal være vennskapelige mot hverandre. Anonymkode: e71f1...f5d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er jo bare en av tusen han møter i ny og ne. Sånn sett ikke så sannsynlig at du betyr noe spesielt for han. Det betyr ikke at du ikke har sjans på han, men det betyr at du må vise interesse for han. Slik at han begynner å se på deg på en annen måte Anonymkode: f427b...528 Tips mottas med glede;) han er litt sjenert. Anonymkode: e71f1...f5d
AnonymBruker 42 Skrevet 15. juni 2022 #7 Skrevet 15. juni 2022 "Liker" deg sikkert (om ikke hadde han vel ikke "oppsøkt", men heller prøvd å unngå), men om du tenker på noe mer utover det at dere kommer godt overens, og har barn som er bestisser så aner ikke jeg 😄 Fiddy/fiddy, kanskje - om jeg skal være generøs og på "gjettern" Iaf. kleint å gå ifra å vare bestevenner til stesøsken, skulle en tru... Greit å ha i bakhodet
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 Beeblebrox skrev (3 minutter siden): "Liker" deg sikkert (om ikke hadde han vel ikke "oppsøkt", men heller prøvd å unngå), men om du tenker på noe mer utover det at dere kommer godt overens, og har barn som er bestisser så aner ikke jeg 😄 Fiddy/fiddy, kanskje - om jeg skal være generøs og på "gjettern" Iaf. kleint å gå ifra å vare bestevenner til stesøsken, skulle en tru... Greit å ha i bakhodet Men han kommer kanskje bort i ren "medlidenhet" som på et arrangement vi hadde med klassen nylig. Vi satt alle sammen, å plutselig var alle de borte. Han kom tilbake da og vi pratet. Anonymkode: e71f1...f5d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #9 Skrevet 15. juni 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Klarer ikke å vise interesse.. Selvom jeg egentlig er utadvent, blir jeg litt sjenert rundt attraktive menn. Spes i denne settingen der man egentlig bare skal være vennskapelige mot hverandre. Anonymkode: e71f1...f5d Da vil i såfall ingenting skje, sånn er det jo. 9 minutter siden, AnonymBruker said: Tips mottas med glede;) han er litt sjenert. Anonymkode: e71f1...f5d Legg han til på Facebook. Begynn å lik bilder og kommenter om han legger ut noe. Legg han til på snapchat om dere har det. Legg hånda på skuldra hans, smil og le Anonymkode: f427b...528 1
AnonymBruker 42 Skrevet 15. juni 2022 #10 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men han kommer kanskje bort i ren "medlidenhet" som på et arrangement vi hadde med klassen nylig. Vi satt alle sammen, å plutselig var alle de borte. Han kom tilbake da og vi pratet. Anonymkode: e71f1...f5d Neppe i "medlidenhet", men kÆm vÆit... Du får jo analysere og rasjonalisere ting hvordan du selv ønsker, du... -Selv hadde jeg selvsagt valgt å sosialisere med noen jeg kommer godt overens med, og har noe til felles med i slike situasjoner - selv om jeg ikke "fantaserer" eller har lyst til å trene på å lage flere småtroll, lizm... Ikke at ikke ander muligens gjør det, altså 😅
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #11 Skrevet 15. juni 2022 Beeblebrox skrev (25 minutter siden): Neppe i "medlidenhet", men kÆm vÆit... Du får jo analysere og rasjonalisere ting hvordan du selv ønsker, du... -Selv hadde jeg selvsagt valgt å sosialisere med noen jeg kommer godt overens med, og har noe til felles med i slike situasjoner - selv om jeg ikke "fantaserer" eller har lyst til å trene på å lage flere småtroll, lizm... Ikke at ikke ander muligens gjør det, altså 😅 Skjønner😆 Likte at han kom bort. I mitt hodet tenkte jeg det var fordi "stakaren som satt alene" men velger å tro at det var pga at han liker meg i en prat iallefall. Hvis ikke han kunne følt noe der, ville han iallefall ikke snakket. Og som han pratet da han satt seg ned... Jeg overlot jo alt til han så mye han pratet. Det kom en annen far i bildet som kontaktet meg noe så voldsomt, kikket mye undeveis (er ikke innbilsk men man merker det bare). Han lurte på hvorfor jeg skulle dra så tidlig, har jeg desv ingen interesse for han. Men noen viser det mer enn andre. Anonymkode: e71f1...f5d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #12 Skrevet 16. juni 2022 Her virker det som at du legger mer i dette enn det det er. På sånne tilstelninger prater man jo med mange, hvis alle mannfolk jeg har snakket med på diverse skoleavslutninger hadde tenkt at jeg var interessert i dem på grunn av det, da er vi på ville veier... Kommer man alene er man ofte takknemlig over å finne noen i samme situasjon, slik at man har noen å sitte ved og prate litt sammen med. Det er jo ganske stusselig hvis man blir sittende for seg selv, da går tiden tregt. Ville tatt dette ganske forsiktig, hvis du er interessert, for det kan fort slå dårlig ut og han trekker seg helt unna. Han ser kanskje på deg kun som en bekjent som han kan prate med av og til. Anonymkode: b4f20...37d 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #13 Skrevet 16. juni 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Fordi at vi omgås hverandre? Jeg merker jo til og med selv at han gjør meg nyskjerrig, uten at han er noe himmelsk kjekk, men attraktiv nok til t jeg kunne kysset og litt mer med han.;) Det rare er nok det at jeg kjenner til eksen, altså moren til barnet. Vi har blitt venninner. Anonymkode: e71f1...f5d Måten du ordlegger deg på får meg til å tenke at du er litt spesiell. Hva mener du med pent utseende og slank? Om menn er intr så er det utvetydig. Anonymkode: 1c869...b8c
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #14 Skrevet 16. juni 2022 For menn fungerer det sånn at de fleste kvinner i passende alder er attraktive, og særlig hvis dere kommer godt overens. Sånn sett har du en rimelig sjanse. Samtidig går de fleste under radaren. Det er lite sannsynlig at han tenker på akkurat deg spesielt. Det du må gjøre er å signalisere litt interesse. Da kommer du på radaren hans. Da vil han begynne å tenke på deg som en potensiell partner. Når den tanken først er plantet har han noe å fantasere om. Over tid vil han kanskje bli skikkelig betatt hvis alt går som det skal- Rent praktisk vil jeg foreslå å henge litt på ham på en fest eller noe. Det hjelper med litt promille og løs stemning. Jeg snakker ikke om å hoppe rett til sengs. Han må bare skjønne at noe er på gang. Anonymkode: f2bec...248 1
umAxa Skrevet 16. juni 2022 #15 Skrevet 16. juni 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Du er jo bare en av tusen han møter i ny og ne. Sånn sett ikke så sannsynlig at du betyr noe spesielt for han. Det betyr ikke at du ikke har sjans på han, men det betyr at du må vise interesse for han. Slik at han begynner å se på deg på en annen måte Anonymkode: f427b...528 Hvem er denne magiske mannen som møter tusen kvinner i ny og ne? Brad Pitt? Jeg forstår hva du vil frem til, og jeg er enig med poenget ditt 😭 Menn, med fare for å fremstå som påtrengende, clingy og overinteressert trenger egentlig litt "klar bane" for å kunne tilnærme seg kvinner. Før i tiden droppet hun sitt håndkle da hun passerte han, slik at han kunne levere den til henne og introdusere seg. Det tilsvarende idag ville vært å vise tilgjengelighet. Vis at du er ledig både med ditt kroppspråk, mellom linjene og hint til hvor hyggelig det ville vært om ditt og datt. Gjør banen klar for at manne-flyet kan lande 😸 1
snillOnkel Skrevet 16. juni 2022 #16 Skrevet 16. juni 2022 Hvis dere har god tone og du er utseendemessig innafor, tror jeg sannsynligheten for at han liker deg er mer enn 50%. Go for it!, dvs trapp opp kontakten med facebook e.l.,som noen over her nevnte. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #17 Skrevet 16. juni 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Her virker det som at du legger mer i dette enn det det er. På sånne tilstelninger prater man jo med mange, hvis alle mannfolk jeg har snakket med på diverse skoleavslutninger hadde tenkt at jeg var interessert i dem på grunn av det, da er vi på ville veier... Det er ikke så sannsynlig at ts er veldig spesiell for han nei. Men det er ikke usannsynlig at han kan bli interessert om hun viser han interesse eller ber han ut på date. Så det er ikke sånn at der er umulig, det bare krever initiativ og litt mot. 8 hours ago, AnonymBruker said: Om menn er intr så er det utvetydig. Dette er bare ønsketenkning fra damer som vil slippe å ta sjanser. Som vil at menn skal ta initiativ. Ikke hør på dette ts Anonymkode: f427b...528 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 16.6.2022 den 10.08): For menn fungerer det sånn at de fleste kvinner i passende alder er attraktive, og særlig hvis dere kommer godt overens. Sånn sett har du en rimelig sjanse. Samtidig går de fleste under radaren. Det er lite sannsynlig at han tenker på akkurat deg spesielt. Det du må gjøre er å signalisere litt interesse. Da kommer du på radaren hans. Da vil han begynne å tenke på deg som en potensiell partner. Når den tanken først er plantet har han noe å fantasere om. Over tid vil han kanskje bli skikkelig betatt hvis alt går som det skal- Rent praktisk vil jeg foreslå å henge litt på ham på en fest eller noe. Det hjelper med litt promille og løs stemning. Jeg snakker ikke om å hoppe rett til sengs. Han må bare skjønne at noe er på gang. Anonymkode: f2bec...248 Nettopp det jeg mener. Hvis vi ser helt okei pluss ut, og har en god personlighet, imøtekommene og god kjemi, så kan det fort oppstå litt fine tanker. Jeg vet jo at det fort kan oppstå en flørt mellom oss. Men det er jo bare det å begynne som er vanskelig. Anonymkode: e71f1...f5d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 umAxa skrev (På 16.6.2022 den 10.35): Hvem er denne magiske mannen som møter tusen kvinner i ny og ne? Brad Pitt? Jeg forstår hva du vil frem til, og jeg er enig med poenget ditt 😭 Menn, med fare for å fremstå som påtrengende, clingy og overinteressert trenger egentlig litt "klar bane" for å kunne tilnærme seg kvinner. Før i tiden droppet hun sitt håndkle da hun passerte han, slik at han kunne levere den til henne og introdusere seg. Det tilsvarende idag ville vært å vise tilgjengelighet. Vis at du er ledig både med ditt kroppspråk, mellom linjene og hint til hvor hyggelig det ville vært om ditt og datt. Gjør banen klar for at manne-flyet kan lande 😸 Man merker bare av og til at det "er noe der". Anonymkode: e71f1...f5d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #20 Skrevet 18. juni 2022 Beeblebrox skrev (På 15.6.2022 den 22.12): "Liker" deg sikkert (om ikke hadde han vel ikke "oppsøkt", men heller prøvd å unngå), men om du tenker på noe mer utover det at dere kommer godt overens, og har barn som er bestisser så aner ikke jeg 😄 Fiddy/fiddy, kanskje - om jeg skal være generøs og på "gjettern" Iaf. kleint å gå ifra å vare bestevenner til stesøsken, skulle en tru... Greit å ha i bakhodet Kan jeg legge han til på facebook? Eller blir det åpenlyst at jeg liker han? Anonymkode: e71f1...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå