Gå til innhold

barnet mitt skal ha klassefest, er 24 i klassen, alle guttene kommer,men bare 2 jenter som sagt Ja,men de andre 7,har ikke svart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei

jenta mi slutter i 7 klasse nå og skal ha klassefest til helga når hun fyller 13, hun har 2 gode venninner som har sagt de kommer og de 14 guttene har sagt de kommer, noe som er veldig koselig, hun er veldig populær blant guttene,men er ikke så intressert i dem ennå, hun har kjæreste akkurat nå da,men det tror jeg er mest pga han liker dyr og er tvilling med hun ene bestevenninnen.

De har alltid vert drama mellom jentene, de er 10 stk, og er alltid 2 som har blitt holdt utenfor, har snakket med jenta mi mange ganger om dette,men hun sier at de vil bare være med de andre jentene, men de andre jentene vil ikke ha de med,men da de heller alene, så de andre er 5 stk i gjengen sin.

Skal jeg spørre foreldrene om de kommer? ønsket egentlig svar idag,men får jeg et klar svar imorgen er det greit ang med mat og slik , vi grille og  de skal ha kake, is, godis og snacks, dette ønsker jenta vår.

Anonymkode: d1397...7e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normal folkeskikk å svare på invitasjone. Ja, jeg synes du skal spørre foreldrene om et svar på invitasjonen. Du skal jo planlegge mat osv, da må man vite hvor mange som kommer. Send meldig direkte til hver enkelt forelder, ikke en felleschat. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, 4 av jentene kommer og 3 kunne ikke , 2 drar på ferie idag og en skulle i en annen bursdag, slik er det noen ganger, skrev det på klassen siden

Anonymkode: d1397...7e4

Skrevet

Min erfaring er at kanskje 70% svarer på invitasjoner. Hvis det er mange som ikke har svart etterlyser jeg svar etter fristen, ellers lar jeg det bare være og dukker det opp et par ekstra går det fint. Men ja, jeg synes det er ganske uhøflig å ikke svare på en invitasjon når man helt spesifikt bes om å svare enten man kommer eller ikke. Det er greit å vite om man skal lage pizza og kake til 20 eller 5. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...