AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Har en gutt som alltid har vært så blid, men nå den siste uken har han vært i skikkelig dårlig humør. Jeg mistenker at det kan være fordi han holder på å lære å gå (går fint med støtte, reiser seg, går bortover sofaen osv.,). Han har fått alle tennene han skal ha det første året, har ikke feber eller noe annet som plager han. Noen andre som har erfart at babyene deres har blitt i skikkelig dårlig humør rundt ettårsalderen? Anonymkode: 3a91a...c12
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Ja, var mye sutring i den perioden. Åhhh godt at den er over😆 Kjempefrustrert når vi gikk så lett rundt, var så vanskelig for han å holde følge Anonymkode: 33f24...1fa
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 Omg. Barn gråter av mange ulike grunner. Ingen grunn til å krisemaksimere dette. Han er nok bare normal. Anonymkode: daeaf...1d0
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, var mye sutring i den perioden. Åhhh godt at den er over😆 Kjempefrustrert når vi gikk så lett rundt, var så vanskelig for han å holde følge Anonymkode: 33f24...1fa Huff! Husker du hvor lang tid det tok før det gikk over?😂 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Omg. Barn gråter av mange ulike grunner. Ingen grunn til å krisemaksimere dette. Han er nok bare normal. Anonymkode: daeaf...1d0 Lurer bare på om flere erfarer dette, eller om det kan være en annen grunn til at han plutselig er så sur, f.eks. øreverk eller hva vet vel jeg😅 Anonymkode: 3a91a...c12
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 Kan ikke huske at noen av mine gråt spesielt mye rundt ett års alder. Anonymkode: a9e85...60f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 Mine har i alle fall begge vært dritfrustrerte og sure når de har øvd på nye skills. Henger sikkert også sammen med at de øver og øver og øver, og dermed heller ikke sover 🤪 Anonymkode: aecc4...987 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Huff! Husker du hvor lang tid det tok før det gikk over?😂 Lurer bare på om flere erfarer dette, eller om det kan være en annen grunn til at han plutselig er så sur, f.eks. øreverk eller hva vet vel jeg😅 Anonymkode: 3a91a...c12 Min gikk med støtte fra 8mnd til han slapp seg ca. 1 år gammel, så det var noen måneder med varierende grad av sur 😛 Så tok det jo noen mnd før han ble mer stabil og fikk opp tempoet litt. Men det var min da Tok tid å lære å gå for han er ingen kamikazefyr, han liker å ta det forsiktig og kontrollert. Anonymkode: 33f24...1fa
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #8 Skrevet 16. juni 2022 Ah, perioden med konstant frustrasjon når de har oppdaget en ny ferdighet de ikke kan! Rundt ettårsalderen var det lite slikt til eldste, for han kom seg opp og fram slik han ville. Å gå på føttene var ikke så viktig, så han lærte egentlig å gå før han faktisk gikk. Derimot var det en periode noen måneder tidligere, når han ikke hadde lært å sette seg ned. Han kunne reise seg langs møbler, men der ble han stående til noen reddet ham. Og så reiste han seg opp igjen. Anonymkode: 9b954...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå