Anonym35 Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Hei Jeg har tatt blodprøver for å sjekke om jeg har middallergi. Legen tok da bare en blodprøve: D.pteronyssinus. Når jeg leser finner jeg ut at det er to vanlige typer midd, den andre heter D.farinae. Stemmer det at det da bør tas to blodprøver for å utelukke midd og at denne og bør tas? Er det andre blodprøver for midd som bør tas? Jeg har sjekket for andre vanlige allergier, men midd slo ikke ut. Noen som vet om jeg bør be om å få ta den andre prøven og? Jeg har en sterk misstanke om middallergi, men det slo altså ikke ut på den ene. Vil gjerne spørre om å få ta den andre, men vet ikke om det er noe poeng?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Hvordan slår middallergien din ut? Luftveiene eller huden, f.eks.? Anonymkode: 06c09...fac
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 Hmm det vet jeg ikke. Barnet mitt tok nettopp prøver for allergi, og fikk svar om middallergi, men vet ikke hva de prøvene het, tror det bare var en helt valing/plain allergi blodprøve. Hvilke symptomer har du? Anonymkode: f3481...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå