AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Har en sofa jeg har hatt i 7 år. Og jeg er så fornøyd med den!! Men den har fått en del flekker generelt over hele, som ikke en gang går av hos renseren. Det er også flekker på stoff som ikke går an å ta av. Slik blir det med dyr og barn i hus 🙈 Tenkte at jeg måtte kjøpe ny, men jeg finner ingen lik og sofa er dyrt. Så kom jeg over trekk på nettet! 😄 Så smart!! Men sofaen min har en litt uvanlig form. Hvordan får jeg dette pent da…? Noen med sofa trekk erfaring generelt? Anonymkode: 9e8e7...490
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Jeg tror jeg ville forhørt meg om pris for å trekke den om. Kan ikke tro det blir fint med et trekk på en slik sofa. Anonymkode: 990bb...f1b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror jeg ville forhørt meg om pris for å trekke den om. Kan ikke tro det blir fint med et trekk på en slik sofa. Anonymkode: 990bb...f1b Sant det. Like fint som ny blir den aldri 😅 Men så den kan holde et par år til, hadde vært fint. Det trenger heller ikke å være perfekt, for det er fortsatt barn og dyr i hus Jeg tenkte på de ferdig trekkene man kan kjøpe, som fungerer som stretch laken 😅 ts Anonymkode: 9e8e7...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå