Gå til innhold

Hvis det kom frem at du var den neste tronarvingen. Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du gledet seg? Gjort noe spesielt?

Jeg starter

Jeg gjort noe skandaløst som gjorde at folk flest ble republikanere. Folkeavstemning vedtar republikk etter min død. 

Jeg abdiserer. 

Anonymkode: 00d64...1a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare takket nei. Og så måtte de finne den neste.

Om kongehuset forsvinner må Norge bli republikk. Da skal vi som folk stemme på 1 person som behøver mange tiltalt millioner kroner for å stille til valg. Og de pengene får den personen fra firma. Og de firmaene krever gjenytelser. Og det, ts, er korrupsjon satt i system.

Anonymkode: 44f17...991

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt det fra meg og gitt det til nåværende kongehus. De som er oppdratt og opplært til hvordan dette gjøres. 

Anonymkode: bd5ab...5ce

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde kjøpt meg en skikkelig fin kjole på skattebetalernes regning.

• Liker 2
Skrevet

Ooooo, dronning Fame. I like it :duskedame:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde fått angst og ligget søvnløs.

Anonymkode: e0133...6a6

• Liker 1
Skrevet

Antagelig blitt innlagt på psykiatrisk som følge av å oppdage at hele livet mitt er byget på løgn og feilslutninger og at ingen og ingenting er som jeg har trodd.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Slettet alt av sosiale medier😬

Anonymkode: 1ee38...bda

• Liker 1
Skrevet (endret)

Blitt eneveldig og kun svart til Gud. 

Endret av Apis
  • Liker 1
Gjest Luna Llena
Skrevet

Jeg hadde sagt i fra meg tronen, har ingen interesse av å være kongelig. 

Gjest Lucius
Skrevet

Null interesse for å «regjere». Sikkert fint med apanasje og ditt og datt men jeg er ikke mer verdt enn andre bare fordi jeg hadde vært kongelig. Hadde takket nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen respekt for kongehuset, men jeg liker veldig godt å få masse penger for å bare eksistere. Så jeg ville tatt tronen.

Men hadde selvsagt ikke gjort noen av mine "oppgaver" som kongelig. Ville bare reist rundt i verden og festet på skattebetalernes regning resten av livet.

Anonymkode: 303b2...3e6

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt meg en lang og god prat med kronprinsfamilien, som nok var i vel så mye sjokk som meg. Og hvis det viste seg at de var mer enn klar for rekkehus, volvo og anonymt familieliv, så hadde jeg gladelig meldt meg på etikette-kurs og blitt landets dronning. Jeg skulle hatt utdanning som hjertesak, og funnet meg et flott slagord knyttet til kunnskap og fri tenking som skulle stå på pengene. Jeg skulle blitt en moderne og frittalende (men ikke politisk) dronning som hadde som mål å besøke alle landets skoler, museumer og universiteter gjennom årene. 

Anonymkode: 301c1...a2f

AnonymBruker
Skrevet

forsøkt å legge ned hele kongehuset / monarkiet.     

skattebetalerne klarer seg nok veldig godt, uten denne gigantiske ekstra utgiften..       

Anonymkode: 40c5d...015

Skrevet

Jeg hadde nektet plent, og så stukket av til utlandet for å ikke havne på forsiden i diverse ukeblader. 

Jeg har aldri forstått besettelse angående å bli berømt. Jeg hadde hatet et offentlig liv. Det er en enorm frihet å ikke være kjent, som jeg på ingen måte vil gi slipp på. 

Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Hadde takket nei.  Har ingen ønsker om å være en offentlig person. 

Endret av Panthera Pardus
AnonymBruker
Skrevet

Lagt meg i hardtrening. F eks å lære å vinke kongelig og å prate hyggelig men innholdsløst. Stor utfordring for meg som er vant til uhyggelig informativt.

Anonymkode: 4ae41...305

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde laget bordell på Slottet. Byens fineste og mest fasjonable.

Anonymkode: dbb6b...009

Gjest Kerrs Pink
Skrevet

Hadde tatt imot med åpne armer og i hemmelighet gjort monarkiet om til et diktatur, med meg som regjerende diktator selvsagt. Alle politikere måtte bøye seg i støvet og gjøre akkurat det jeg befalte! 

Det første hadde vært å innføre en ny lov; alle politikere må ha jobbet i en vanlig bedrift, som vanlig lønnsmottaker i 4 år før de kan representere folket. Bare skinnbedrag selvsagt, jeg er jo diktator! Men det ville se bra ut på papiret, så når jeg blir lei og trekker meg, så har de folkevalgte fått viktig livserfaring.. 

Hilsen Potetdiktatoren

Skrevet

Stengt deichman for privat fest i 3 dager:nigo:

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...