Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!! Jeg skal på Idyllfestivalen med jobben og bor et stykke unna, så må ta taxi hjem til ca 2000kr. En kollega skal ha båten sin i havna og har sagt at jeg kan sove der hvis jeg vil. 

Problemet er bare at han tuller veldig mye med at vi kan ha sex så vet ikke om det er trygt? Er det ikke alltid litt «sannhet» i «tull»?? Hva ville dere gjort? 

Han sier at vi skal bli så fulle uansett så vi ikke kommer til å huske det. Redd det blir litt dårlig/rar stemning på jobb da, for jeg tror jeg hadde husket det?

Han sier vi ikke trenger ha sex, men kanskje han har med seg noen andre da evt, og at jeg kan filme de. Hva ville dere gjort i min situasjon? 

Anonymkode: c0cf1...e23

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke overnattet der, nei. 

Anonymkode: 8eafe...df2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke overnattet der. 

Ville heller sjekket om det finnes noen hotellmulighet. Da kommer du billigere ut enn med drosje. 

Anonymkode: 49cf9...986

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bare dra hjem. Han kollegaen din høres ikke helt god ut.

Anonymkode: 6c10f...0c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva var din opprinnelige plan da? 

Anonymkode: d6a37...869

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke overnattet hos han. Har du sjekket hotell? Og er det noen andre kvinnelige kollegaer som kunne dele rom med deg, så blir det ikke så dyrt.

Anonymkode: 95560...a0a

AnonymBruker
Skrevet

Når du må inn hit for å spørre, sier vel svaret seg selv. 

Kollegaen høres ut som totalt grenseløs. Han ville jeg holdt meg langt, langt unna noe overnatting med. 

Anonymkode: 2f7e4...f9a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde jeg ikke våget.

Den som ikke ser alvoret i det humoristise, eller det humoristiske i det alvorlige, den har misforstått begge deler. (Husker ikke hvem det er sitert fra.)

Jeg kjenner forøvrig til flere tilfeller hvor slik spøking, tatt som spøk, har endt opp med seksuelle overgrep. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nei. 

Anonymkode: 72dab...432

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!! Jeg skal på Idyllfestivalen med jobben og bor et stykke unna, så må ta taxi hjem til ca 2000kr. En kollega skal ha båten sin i havna og har sagt at jeg kan sove der hvis jeg vil. 

Problemet er bare at han tuller veldig mye med at vi kan ha sex så vet ikke om det er trygt? Er det ikke alltid litt «sannhet» i «tull»?? Hva ville dere gjort? 

Han sier at vi skal bli så fulle uansett så vi ikke kommer til å huske det. Redd det blir litt dårlig/rar stemning på jobb da, for jeg tror jeg hadde husket det?

Han sier vi ikke trenger ha sex, men kanskje han har med seg noen andre da evt, og at jeg kan filme de. Hva ville dere gjort i min situasjon? 

Anonymkode: c0cf1...e23

Han høres ikke ut som om han er helt i vater, evt er han bare kolossalt umoden. jeg hadde sjekka hotell og lånt bil til/fra.

Anonymkode: 56502...188

• Liker 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Huff. Ikke sov der.

Skrevet

Aldri i livet. Han snakker om å ha sex, han snakker om å drikke seg (og deg) altfor fulle - han har i praksis annonsert sine intensjoner. Hold deg langt unna (og ikke drikk for mye med ham i nærheten, det høres ut som om du kan få bruk for dømmekraften din.

Trolltunge skrev (1 time siden):

Den som ikke ser alvoret i det humoristise, eller det humoristiske i det alvorlige, den har misforstått begge deler. (Husker ikke hvem det er sitert fra.)

«Den, som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.» (Piet Hein: «Gruk», 1940)

• Liker 3
Skrevet
Daria skrev (2 timer siden):

«Den, som kun tar spøg for spøg og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt.» (Piet Hein: «Gruk», 1940)

Takker! 😊👍

AnonymBruker
Skrevet

Bruke 2000kr eller et bli utsatt for et mulig overgrep?

Jeg hadde betalt 5000kr om så var for å minimere risikoen

Anonymkode: ffbe1...9ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...