Trolltunga Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Sikkert teit spørsmål, men prøver meg. Booket nå en overnatting som kostet 220dk. I følge valutakursen skulle det da koste meg 307NOK, men i nettbanken ser jeg det kostet 315. Ikke store beløpet, så det bryr jeg meg ikke så mye om, men prinsippet bak lurer jeg på. Valutakursen blir jo oppdatert kontinuerlig, så er det et gebyr eller noe jeg ikke skjønner? Betalte med visa, hvis det har noen betydning.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Banken opererer med egen vekslekurs Anonymkode: ef18f...36b 1
Trolltunga Skrevet 15. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Banken opererer med egen vekslekurs Anonymkode: ef18f...36b Det stemmer likevel ikke. Får samme beløp hos både banken og andre kalkulatorer. Dette kan jo bli noen kroner når hele turen vil legge på litt ekstra.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 3 minutter siden, Trolltunga said: Det stemmer likevel ikke. Får samme beløp hos både banken og andre kalkulatorer. Dette kan jo bli noen kroner når hele turen vil legge på litt ekstra. Men banken som utførte transaksjonen for selger kan sette en annen kurs i mange tilfeller. Anonymkode: 59568...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå