AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Hei. Var inne og leste på Norsk Tipping, for jeg skjønte ikke så mye da jeg har et fysisk spillkort som ikke har samme spillkortnr som det elektroniske. Men så leste jeg at man ikke får samme nummer, så da er kanskje det fysiske spillkortet noe utenom det elektroniske. Lurer litt på hvordan det fysiske spillkortet fungerer om man logger inn på nett? Siden det ikke er tilknyttet det elektroniske, vil det si at man har egne spillgrenser på det fysiske som ikke har noe med det elektroniske å gjøre? Anonymkode: c624b...82b
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hei. Var inne og leste på Norsk Tipping, for jeg skjønte ikke så mye da jeg har et fysisk spillkort som ikke har samme spillkortnr som det elektroniske. Men så leste jeg at man ikke får samme nummer, så da er kanskje det fysiske spillkortet noe utenom det elektroniske. Lurer litt på hvordan det fysiske spillkortet fungerer om man logger inn på nett? Siden det ikke er tilknyttet det elektroniske, vil det si at man har egne spillgrenser på det fysiske som ikke har noe med det elektroniske å gjøre? Anonymkode: c624b...82b Du har ikke egne spillegrenser for fysisk kort vs elektronisk. Det er koblet mot deg i folkeregisteret. Så når du har brukt opp grensene på det elektroniske, får du heller ikke spilt hos en kommisjonær. Anonymkode: 2f0f2...9b9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du har ikke egne spillegrenser for fysisk kort vs elektronisk. Det er koblet mot deg i folkeregisteret. Så når du har brukt opp grensene på det elektroniske, får du heller ikke spilt hos en kommisjonær. Anonymkode: 2f0f2...9b9 Takk for info. Tror uansett at spillekortet er utgått på dato, så det har ikke noe å si. Flaxlodd fås kjøpt hos kommisjonær uten spillkort da. Anonymkode: c624b...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå