AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Noen andre som syntes overvektige som har blitt tynne er litt merkelige?. De har et alt ofte et sykelig fokus på vekten sin, er kostholds fanatikere som prøver å dytte sin nye livstil på andre. Merker at mange av de også har en trang til å få bekreftelse enten fra menn eller med å skryte til andre kvinner om hva de har fått til. Kjenner jeg er litt lei de, WOW så flink du er du slutta og spise grandis, og potetgull good for you.. Anonymkode: da4c5...5a2 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Ja, for ALLE er akkurat sånn som du beskriver det? Anonymkode: e6dfb...318 12 10
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 Jeg er mer lei alle de overvektige som nekter for at de inntar for mange kalorier og som har tusen unnskyldninger for at det er umulig for akkurat dem å gå ned i vekt. Anonymkode: ab21c...48d 23 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Joda, det er mange som blir litt vel misjonerende. Akkurat som mange som har blitt røykfrie, rusfrie eller nyreligiøse. 'Dette er fantastisk, må dele med alle!' Anonymkode: 5bc4e...ee7 5 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 Haha, hæ? Jeg spiser fortsatt grandis, potetgull og sjokolade, og snakker ikke med noen om vektnedgangen min. Anonymkode: da3a6...616 7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er mer lei alle de overvektige som nekter for at de inntar for mange kalorier og som har tusen unnskyldninger for at det er umulig for akkurat dem å gå ned i vekt. Anonymkode: ab21c...48d Ja, men det er akkurat denne mentaliteten de drar med seg videre når de blir tynne. De drar med seg sin giftige væremåte men flytter den over til at nå er de tynne.. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, for ALLE er akkurat sånn som du beskriver det? Anonymkode: e6dfb...318 Mange er sånn. Anonymkode: da4c5...5a2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #7 Skrevet 15. juni 2022 "Jeg klarte det, da kan alle klare det!" Vel, åpenbart ikke... Anonymkode: a66f3...47d 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, hæ? Jeg spiser fortsatt grandis, potetgull og sjokolade, og snakker ikke med noen om vektnedgangen min. Anonymkode: da3a6...616 Jorda går vel i bane rundt deg?. Nei greit du er ikke sånn, men mange er som jeg beskriver i HI Anonymkode: da4c5...5a2 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #9 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen andre som syntes overvektige som har blitt tynne er litt merkelige?. De har et alt ofte et sykelig fokus på vekten sin, er kostholds fanatikere som prøver å dytte sin nye livstil på andre. Merker at mange av de også har en trang til å få bekreftelse enten fra menn eller med å skryte til andre kvinner om hva de har fått til. Kjenner jeg er litt lei de, WOW så flink du er du slutta og spise grandis, og potetgull good for you.. Anonymkode: da4c5...5a2 Vel,de er vel i undervekt fremfor andre kroppsfikserte som flasher utad 🙃 Don't hate ! Anonymkode: 91612...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #10 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jorda går vel i bane rundt deg?. Nei greit du er ikke sånn, men mange er som jeg beskriver i HI Anonymkode: da4c5...5a2 Mulig noen er sånn, men i HI fremlegger du det som at alle er sånn. Trenger ikke være så generaliserende, vettu 😉 Anonymkode: da3a6...616 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #11 Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Joda, det er mange som blir litt vel misjonerende. Akkurat som mange som har blitt røykfrie, rusfrie eller nyreligiøse. 'Dette er fantastisk, må dele med alle!' Anonymkode: 5bc4e...ee7 Ja, for ikke å snakke om de som poster bilder av seg selv på trening hver dag, ivrig fleksende på en biceps eller flashende en rumpeball eller to. Jada, vi har sett deg. Vi vet du er der. Nok nå. Anonymkode: ff0df...ca9 5
proghodet Skrevet 15. juni 2022 #12 Skrevet 15. juni 2022 Vanskelig å heie på andre i våre dager, tydeligvis. 12 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #14 Skrevet 16. juni 2022 Tror mange vil dele fordi de har lyst til å vise at det er godt mulig å gå ned i vekt. Og tror mange overvektige som skylder på alt annet enn at de spiser for mange kalorier for at de er feite, ser negativt på det fordi de er misunnelig eller at de er usikre på seg selv og tar det ut på dem som faktisk får det til. Anonymkode: 49913...d1f 8
rampeguri Skrevet 16. juni 2022 #15 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen andre som syntes overvektige som har blitt tynne er litt merkelige?. De har et alt ofte et sykelig fokus på vekten sin, er kostholds fanatikere som prøver å dytte sin nye livstil på andre. Merker at mange av de også har en trang til å få bekreftelse enten fra menn eller med å skryte til andre kvinner om hva de har fått til. Kjenner jeg er litt lei de, WOW så flink du er du slutta og spise grandis, og potetgull good for you.. Anonymkode: da4c5...5a2 Og om de ikke hadde gått ned hadde du sett ned på dem fordi de ikke har gått ned i vekt. 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #16 Skrevet 16. juni 2022 rampeguri skrev (3 minutter siden): Og om de ikke hadde gått ned hadde du sett ned på dem fordi de ikke har gått ned i vekt. Kanskje, kanskje ikke. Ser noen overvektige som liker å være venn med folk som er enda mer overvektige, for da ser de "bedre" ut i forhold. Så derfor blir de sure når vennen går ned i vekt, for da ser de plutselig bedre ut Anonymkode: 49913...d1f 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #17 Skrevet 16. juni 2022 For det første er det faktisk en skikkelig prestasjon å gå ned i vekt OG så holde den. For det som ikke blir sagt så ofte er at tidligere overvektige må ha ca 20% lavere inntak enn dem som har vært normalvektige hele tiden. Og dette over lang tid, kroppen VIL ha tilbake sine reserver. Så når kvinner som alltid har veid 60 kg kan spise daglig 1800 kcal må en med tidligere overvekt nøye seg med 1440 for å ikke gå opp igjen. Det er et helt måltid. Jeg mener at man ikke trenger skryte hemningsløst når man har gått ned men det er gjerne mange år man har vært feit. Det føles så godt å endelig passer inn i fine klær, ikke puste tungt når man har gått opp en trapp, Den gleden vil man gjerne dele og motivere andre å komme seg dit også. Jeg har gått ned 25 kg i en alder av 45, har vært overvektig siden jeg var et barn og slik det ser ut blir det en livsvarig kamp å holde vekten min. Jeg har nådd målvekten min for 2 år siden men jammen er det slitsomt fremdeles. Jeg har fått meg nye vaner og likevel vet jeg at jeg når som helst kan falle tilbake. En sjokolade smaker bedre enn et knekkebrød med lettost, så enkelt er det bare. Og tro meg, når jeg var på min høyeste vekt spiste jeg en sjokoladeplate omtrent like fort som et knekkebrød. Anonymkode: 221ae...e63 8 7 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #18 Skrevet 16. juni 2022 Føler du deg truet av ei nær venninne eller ?? 🫢 Anonymkode: 53a55...fe2 5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #19 Skrevet 16. juni 2022 For en rar problemstilling. Anonymkode: 298d8...8ad 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #20 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Noen andre som syntes overvektige som har blitt tynne er litt merkelige?. De har et alt ofte et sykelig fokus på vekten sin, er kostholds fanatikere som prøver å dytte sin nye livstil på andre. Merker at mange av de også har en trang til å få bekreftelse enten fra menn eller med å skryte til andre kvinner om hva de har fått til. Kjenner jeg er litt lei de, WOW så flink du er du slutta og spise grandis, og potetgull good for you.. Anonymkode: da4c5...5a2 Damned if you do, damned if you don’t! Ikke bare skal overvektige få tyn mens de er overvektige- men også når de har gått ned. Som en annen påpeker MÅ man være strikt med kosthold etter vekttap for å holde vekten, man kan ikke spise normalt etter. Man trenger ikke å mase på andre om det, jeg har aldri gjort det. Men folk maser på meg om å unne meg ditt og datt- men det kan jeg bare ikke! Jeg må holde fast i lav kalori hele veien. Anonymkode: bf3df...f53 10 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå