Gå til innhold

Tenner kvinner på mektige menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en fordel som mann å ha en lederstilling når han er på date? Kjør debatt. 

Anonymkode: cab7f...744

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det en fordel som mann å ha en lederstilling når han er på date? Kjør debatt. 

Anonymkode: cab7f...744

Kan bare svare for egen del.

Nei.

Jobb/tittel er helt uinteressant.

Anonymkode: de84d...25e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts de kommer nok til å si nei, men sannheten er annerledes.

Hilsen trent mann med høy stilling

Anonymkode: 8f716...85f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😂 bra trolling. Som om å være «trent» og ha høy stilling har noe å si🙈

Den ene lille meldingen din er alene nok til å være uattraktiv. 

Attraksjon handler ikke om jobb, penger, kropp. Det handler om personlighet, noe du ikke har😊

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😂 bra trolling. Som om å være «trent» og ha høy stilling har noe å si🙈

Den ene lille meldingen din er alene nok til å være uattraktiv. 

Attraksjon handler ikke om jobb, penger, kropp. Det handler om personlighet, noe du ikke har😊

Du er litt av en menneskekjenner som kan vite hvem jeg er som person ut ifra 1 setning. 

Vi snakkes på tinder gamle mor 😘

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts!

Du får ikke ærlig svar her inne hvertfall. Selv om det er dette som flest kvinner tenner på så er politisk ukorrekt å si:

-Jeg vil ha en mann som kan være en leder i mitt forhold, og kanskje en framtidig familie. En man som også andre menn ser opptill og vil være og andre kvinner skulle ønske de hadde.

Men som du ser i aller første kommentar så høres det bedre ut å si:

-  Personliget er alt. Jeg bryr meg ikke å om jobb, om han er sterk mentalt og fysisk, målrettet etc..

Anonymkode: 10c53...d58

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg tror du forveksler høy stilling med høy selvtillit. Noen ganger går det hånd i hånd, men absolutt ikke alltid.

Kvinner er i hovedsak tiltrukket av menn som er trygge i seg selv, har selvtillit men også ydmykhet. Årsaken til at en mann har havnet i en høy stilling kan være mange.

Er han flink, trygg, raus og en sympatisk type, så er det disse trekkene som gjør han attraktiv og ikke den høye stillingen. Det finnes menn i såkalte lavstatusyrker som innehar de samme kvalitetene og kan være like attraktive. De er iallfall 100% mer attraktive enn menn i høye stillinger som har havnet der p.g.a ærgjerrighet, ambisjoner om å være på toppen (kun for å være på toppen), og aller verst - p.g.a maktsyke. 

*Må vel legge til at dette gjelder for egen del. Skal ikke tale på vegne av alle andre kvinner.

Endret av ElectricScum
  • Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke nødvendigvis en fordel med lederstilling, men en god inntekt og fast jobb 👌🏻

Anonymkode: d5963...dfe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på mektige menn. Det er andre ting som skal til for at slikt skjer, og da handler det om ham som mann og menneske, ikke hva slags stilling han har.

Anonymkode: 26ae6...07e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir faen er ingen menn som er mektige. Tenner på menn med hjerte av gull men det er det så få av at fitta den er tørr den.

Anonymkode: 220c1...9cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr noe for kvinner som er attraktive nok til å realistisk kunne lande en mektig mann. Men kvinner som ikke er attraktive nok lærer seg som regel å se etter andre ting, så for dem betyr det ikke noe.

Anonymkode: 4fb1a...704

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du er litt av en menneskekjenner som kan vite hvem jeg er som person ut ifra 1 setning. 

Du stråler av usikkerhet gamle far.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hehe, er det målgruppen din? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det betyr noe for kvinner som er attraktive nok til å realistisk kunne lande en mektig mann. Men kvinner som ikke er attraktive nok lærer seg som regel å se etter andre ting, så for dem betyr det ikke noe.

Anonymkode: 4fb1a...704

Nytter ikke å ha en høy stilling hvis du er støgg. kvinner bryr seg også om utseende. Sannheten dere menn ikke innser er at når en kvinne er sammen med en rik stygg mann så er det ikke for at hun tenner så jævli på han, er jo pengene. At dere ikke kan regne ut det matte stykke at en kvinne som ser ut som en gudinne ikke tenner på en feit hage nisse.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

haha helt enig

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil ikke si at menn med høyere stilling har makt😂 

Makt, innflytelse, penger...

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Vil heller ha en tømrer/ rørlegger o.l i arbeidsklær enn en «mektig» fyr i dress🤗

Anonymkode: 3e0ea...787

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Folk med mye makt er stort sett nokså kjipe + at jeg misliker menns tilbøyelighet til å ha oppblåst ego fra før.

Anonymkode: d8d25...99a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...