AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Del Skrevet 15. juni 2022 Hei ❤️ jeg satte inn blasto for 8 dager siden, går på cyclogest, i dag fikk jeg litt brunlig utflod med 2 bittesmå dråper mørkt blod, kan det være festeblødning eller pga cyclogest? Leste på nhi.no at i 3 uke så kunne man få litt spottinger, altså festeblødning Anonymkode: c1997...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg hadde brunlig utflod (iblandet cyclogest-restene) morgenen 13 dpo. Og jeg var gravid. Hadde allerede fått positiv test 11 dpo da. Og dette var ikke IVF, tok cyclogest pga lite progesteron. Har du tatt test? Anonymkode: 4488c...882 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Del Skrevet 15. juni 2022 Jeg hadde små blødninger som startet 13 og 14 dpo og varte i noen dager i begge mine svangerskap. Den ene gangen var det etter IVF, og jeg brukte cyclogest. Det var nok hormonelle blødninger, og begge svangerskapene gikk bra. Anonymkode: aa6e4...103 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Del Skrevet 15. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde brunlig utflod (iblandet cyclogest-restene) morgenen 13 dpo. Og jeg var gravid. Hadde allerede fått positiv test 11 dpo da. Og dette var ikke IVF, tok cyclogest pga lite progesteron. Har du tatt test? Anonymkode: 4488c...882 Ikke tatt test men redd det er mensen har hatt litt av og på blødninger i dag, uregelmessig mens pga pcos så pleier være 5-10 dager forsinket men Anonymkode: c1997...f43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 16. juni 2022 #5 Del Skrevet 16. juni 2022 Ikke festeblødning men hormonell blødning rundt ikm er normalt og kan skyldes graviditet. (Eller mens på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Del Skrevet 16. juni 2022 Laura80 skrev (5 minutter siden): Ikke festeblødning men hormonell blødning rundt ikm er normalt og kan skyldes graviditet. (Eller mens på gang) Blødde friskt i går og i dag men klinikken mener det er for tidlig med mensen selv om jeg er 14dpo i dag, tok hcg prøve i dag som jeg får svar på i morgen Anonymkode: c1997...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Del Skrevet 19. juni 2022 Men festeblødning er når egget fester seg, typ 1-5 dpo. Det du har er hormonell blødning, det hadde jeg også og er svært normalt! Altså jeg hadde det den ene gangen jeg faktisk ble gravid. Håper du får samme nyhet Anonymkode: a48b8...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men festeblødning er når egget fester seg, typ 1-5 dpo. Det du har er hormonell blødning, det hadde jeg også og er svært normalt! Altså jeg hadde det den ene gangen jeg faktisk ble gravid. Håper du får samme nyhet Anonymkode: a48b8...f43 Hcg var dessverre negativ torsdag hos klinikken og jeg har blødd siden da så festet seg nok ikke denne gangen ❤️ Anonymkode: c1997...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #9 Del Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men festeblødning er når egget fester seg, typ 1-5 dpo. Det du har er hormonell blødning, det hadde jeg også og er svært normalt! Altså jeg hadde det den ene gangen jeg faktisk ble gravid. Håper du får samme nyhet Anonymkode: a48b8...f43 Egget fester seg ikke 1-5 dpo, det er iallfall svært sjeldent. Kanskje 5dpo, men ikke 1 dpo. Egget fester seg vanligvis mellom 6-10/11 dpo. Anonymkode: 363ac...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #10 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Egget fester seg ikke 1-5 dpo, det er iallfall svært sjeldent. Kanskje 5dpo, men ikke 1 dpo. Egget fester seg vanligvis mellom 6-10/11 dpo. Anonymkode: 363ac...d1f Nuvel 11 dpo er nok forsent. Det mest normale er at egget festes 5-7 dpo. Anonymkode: 380f7...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå