Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) 

Skriver dette mens jeg sitter på do på jobb. Jeg har en jobb jeg misstrives veldig i grunnet miljøet. Mine medarbeidere har fra dag en vært hakkete og ekle med meg, og i dag ble det nok for meg. Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg men jeg begynner jo å lure.

Dette er en midlertidig jobb og jeg skal heldigvis starte studier til høsten. I dag sa hun ene at hun ikke trodde jeg var i stand til å gå en bachelor, å lurte på om dette ble for mye for meg.. som gjorde at jeg bare knakk sammen. 

Jeg har inntrykk av at de fleste unge ikke har trivdes her, derfor er jeg den eneste igjen. Jeg vurderer og sykemelde meg siste tiden, da jeg blir utrolig dårlig av å være her hver dag. Jeg gruer meg, får ikke sove, har hodepine og er dårlig i magen snart hele tiden. Jeg merker og at jeg begynner å tvile på meg selv nå.  

Noen råd?

Anonymkode: 6bf0e...781

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

snakke med verneombud i bedriften, punkt 1. 

Anonymkode: ef06c...bff

Skrevet (endret)

Mobbing på arbeidsplassen er alvorlig. Gå til verneombud. Er verneombud selv i helsesektoren, og man har taushetsplikt.

Endret av Finmia
AnonymBruker
Skrevet

Gå rett til lege, fortell alt, og aldri sett din fot der igjen. Om hun kollegaen din ikke har bachelorgrad selv, så sa hun det fordi hun er misunnelig. 

Anonymkode: 30488...d68

AnonymBruker
Skrevet

Huff. Det hørtes ikke greit ut. Bra at du ikke skal jobbe der så mye lenger! Jeg opplevde oppførsel og kommentarer som ikke var ok i min første jobb. Jeg gikk rett til sjefen og sa ifra. Finner meg ikke i slikt! Han sa faktisk at han var kjent med oppførselen til denne personen, hun pleide å være frekk med andre også, og hun hadde fått flere klager.

Noen mennesker er bare idioter. IKKE ta det personlig. Idioter finner man dessverre overalt.

Om du føler for å sykemelde deg så gjør du det! Men før du slutter i jobben kan du gjerne gi beskjed til sjefen om hvordan du har opplevd å jobbe der.. Slik oppførsel er ikke greit. Masse lykke til med studiene dine ❤️ Og klem fra meg

Anonymkode: 2d769...35d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...